"Cape Cod"

Tre stoooora glas vin senare är man lite småberusad. Man är inte riktigt van att dricka, så man blir berusad av minsta lilla :) Det var lite sorgligt idag då vi hade en avskedsmiddag, men det var trevligt och roligt. Vi lagade i ordning en pastarätt, det var gott. Sen blev det miljoner olika sorters chokladefterrätter. Var nästan lite spyfärdig där ett tag, chokladen stod sig upp i halsen. Men jag kan passa på att berätta att jag väger ungefär lika mycket som när jag åkte, pendlar runt 80 kg, 175-176 pounds. Jag hittade nämligen en våg på Julianas badrum som jag testade. Vi kollade även på en super bra film hos Juliana, har glömt vad den hette, men den var bra :)

Ja Cape Cod heter stället där jag kommer bo, förhoppningsvis resten av denna tolvmånadersperiod, lite mer än nio månader alltså. Hos Gail och hennes tre adopterade ungar från Guatemala. Gail designar kök, fick jag reda på. Hon använder sitt eget kök som visningsobjekt, så det lär ju vara fint. Jag fick känslan att hon var en otroligt härlig prick av vårat samtal. Om du klickar på Cape Cod, kan du läsa mer om stället.

Annars då? Jag gick up vid tio idag, lekte lite med datorn, sen kom familjen hem från kyrkan, jag gick up och åt frukost. Sen åkte John och Joanne och skulle göra ärenden (köpa julklappar) Så jag, P&M lekte ute i ca 1,5 h, sen gick vi in. Vi var inne ca 1 h, sen gick vi ut igen. Fy fan va kallt det var då. Usch och fy. Vid femtiden gick jag hem till Juliana och vi åkte och handlade mat och vin. Resten har jag redan berättat om.


Cape CodCape Cod

Kommentarer
Postat av: Tessan + morsan och sis och farsi!

sophie här! låter bra brorsan, hoppas du kommer trivas:) idag har vi legat hos kims, väldigt mkt svenskar där, full proppat:)jag e brun nu :) haha vi hörs kanske imorgon då via skypen... kl 9? puss

2008-12-22 @ 10:29:28
URL: http://sundstrom.blogg.se/
Postat av: helena

AAH! det lär ju bli hur bra som helst :D det låter som du passar in där faktriskt!!! :D fan va kul!!!

2008-12-22 @ 16:23:37
Postat av: Eva

Grattis!!

2008-12-22 @ 18:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0