"Dream On"

Jag tänkte börja berätta hur mycket jag gillar drömmar. Speciellt dom som man hittar på själv. åhh just det, idag hände en sån sjuk sak mig. Jag ligger och vilar och har min spellista "104.7" på, alltså massa lugna låtar. Den spellistan har ca 75 låtar. När mitt alarm börjar ringa så börjar samma låt som jag har som alarm spelas på spellistan, max två sekunders mellanrum, sååå sjukt. Låten som jag har som alarm är btw "Turn Me On" - CocoRosie.

Jag har bestämt mig för att tisdagar är min favoritdag. Det är inte så mycket jobb, jag kunde te.x. sova hela två timmar efter ett träningspass och lunch. Men jag får inte sova bort mina dagar något mer. Men om man inte har något specielltatt göra blir det bara så. Jag har funderat om jag ska åka och köpa en gitarr och bara sitta och nöta. P&M har en varsin elgitarr men det är inte så kul. Sen finns det ju en flygel och en fett grym synth. Men jag vill ha en acustisk gitarr.

Det jobbiga har varit att jag vart tvungen att dra Matthew ur sängen två dagar i rad. Han har inte varit gring, mer retsam, vilket är bättre än att han är grinigoch skriker. Jag tror han gillar mig, han har t.o.m börjat krama mig när han ska gå upp och sova. Imorgon måste han upp på en gång, för jag måste få iväg dom på chess, för jag vill ha min fritid. Imorgon är sista schaken på typ tre månader så jag måste njuta.

Vad finns mer att säga ? Jag och Matilda var och träna igen. I helgen ska jag nog ta mig in till Georgetown. Eller jag SKA, för jag har besämmt en fika med Louisa som jag inte träffat sen Au Pair skolan. Det ser jag fram emot. Det är alltid lika trevligt att komma till Georgetown.

Satt och kollade på Arvika filmerna nyss, dom är så mysiga. Mycket bra musik och många minnen. Hur äckligt varmt hade vi inte? Sen kom det feta orkanen och dränkte hela campingen. Vi fan vad bra. Du kan se alla filmer om du klickar på "Min Youtube Sida" nere till höger. Här är första delen.



Dagens träning - kondition 25 min, styrka 40 min
Dagens måltid - kalkon
Dagens höjdpunkt - helheten av dagen
Dagens köp - protein shake
Dagens väder - runt 6-8 grader, molnigt
Dagens jobbpass - 7-9, 16-21, tot. 7h

Kommentarer
Postat av: mamma

Jaaa, jag tycker verkligen du ska köpa en gitarr, kanske du kan ta kurser också. När du kommer hem sen kan du spela och jag sjunga, KUL. Kram

2008-12-03 @ 06:53:16
Postat av: helena

så mysig video :)

2008-12-03 @ 07:56:43
Postat av: Tessan

nej morsan drömmer om att hon kan sjunga. suck!

juste vad heter den tredje och sista låten i klippet? sjuukt bra =)

2008-12-03 @ 15:17:35
URL: http://sundstrom.blogg.se/
Postat av: M

Arvika 4-life!

2008-12-04 @ 21:00:08
URL: http://vante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0