FDNY

Nu händer det grejer här i Brooklyn. Hela jävla FDNY är utanför vårat fönster nere på gatan. Jag tyckte jga hörde lite sirener och så när jag satt vi datorn, och så tittade jag ut och det är minst sex stora brannbilar nedför oss. Det är typ huset brevid som brinner eller något. Ska kolla lite till och så skriver jag mer sen.
Nä det brinner nog inte, men några brannmän klätrade upp på taket, spännande.

Annars har vi knallat omkring i NYC idag, vi besökte Century 21 och det blev ett par skor för min del. Vi besökte även en enorm Urban Outfitters och den stora Apple store. Just nu är jag ensam i lägenheten vilket är lite läskigt. Juliana och hennes syster följde med Magnus till flygplatsen, han ska nämligen åka hem idag. Hans plan går om typ 1h och en kvart och dom åkte nyss. Man ska typ vara där 3h innan när det är internatinal flights, och minst 1 h för att checka in sitt bagage. Känns som om han kanske inte hinner, får se. Imorgon är det min tur att åka. Jag åker med Lufthansa till Frankfurt och sen till Stockholm, landar typ 9.30 på söndag svensk tid. Då ska jag bli hämtad av Ema hoppas jag :)

Vi ses snart i Sverige :D

FDNY in Brooklyn

Kommentarer
Postat av: Tessan

robin läs din mail nu=) puss sophie

2008-12-27 @ 02:42:47
URL: http://sundstrom.blogg.se/
Postat av: Björn

Sorgligt att du också lämnar, liten chock här i minnesota

2008-12-27 @ 04:36:09
URL: http://botteinamerika.blogg.se/
Postat av: Nathalié

Hej! Vad roligt att du älskar min blogg

och att du besökte den...

fortsätt att titta in :)

www.chilen.blogg.se

2008-12-27 @ 04:54:27
URL: http://chilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0