"Friday's Dust"

Vart ska jag bo? Jag får inte vara kvar här efter den 24e, och jag kan flytta in tidigast den 27e i min nya familj. Jag vet inte vart jag ska ta vägen.. MAtildas snälla familj kan tänka sig ta emot mig, men jag vet inte om jag vill klampa in i någons familj under jul. Juliana ska ju till NY, så det lutar åt att åka med henne och bo på hostel. Men med all min packning :S Jag får inte änns plats med allt i mina två väskor. Har köpt alldeles för mycket och tog med mig alldeles för mycket. Komma till ett snöigt och kallt NY med en stor hockeytrunk och en annan väska, samt laptop väska och en annan liten väska känns inte sådär jätte lyckat. Jag får se hur jag gör, det blir ett litet äventyr. :)
Skver mer sen.

Kommentarer
Postat av: Tessan + morsan och sis och farsi!

hej brorsi! vi har ej tillgång till skype idag, pappa spelar golf och vi vet ej vart han gömt hörlurarna...=) flytta in hos matilda.. slipper du bära på allt!:) du klarar allt:) själv har jag o morsi kört ett super pass i luppes gym+ att jag har sprungit 6 km på morgonen nu ska vi på massage hos kims:) GOD JUL före dopparedagen! puss fran din riktiga familj:)

2008-12-23 @ 03:18:09
URL: http://sundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0