"He Does'nt Know Why"

Vart är du när jag behöver dig, hallå, guuuuuuuuuud!

För dom som inte visste det så brukar jag få infall av cp-robin-sjukan. Kom inte på vad jag ska kalla det, men ofta händer det när mamma lagar mat och jag och Therese är i köket, ni vet. Eller hur? A iallafall, det hände nyss, det var därför det blev sån konstig första mening. Nu skriver  jag i gåtor igen.

Om exakt en vecka befinner jag mig i NY :D, det är positivt. Imorse var en sån där jobbig morgon med bråk och skrik, det är negativt. Det slutade med att alla var vänner iallafall, det är positivt. Orsaken till att alla blev vänner igen var för att John betalade Matthew pengar för att sköta sig, det är.. ..negativt? Skit samma, det var ju inte mina pengar och alla blev glada, speciellt Matthew, men jag undrar om det räknas till bra barnuppfostran ?

"Quiet Houses"

Var tvungen att lägga in en mellanrubrik. Tysta hus, det är något som jag vill ha. En lugn och harmonisk familj. Typ en sån som jag har i Sverige, Men det kanske beror på att ingen är hemma, alla bara jobbar. Men jag måste säga att jag saknar min lugna och harmoniska familj.
Här är huset allt annat en harmoniskt. I morse blev det ett jävla stessande hit och dit medans Joanne var hemma, bara för att hon var hemma. Jag var tvungen att springa upp och ta bort lakan och sånt för att städarna skulle komma, men dom kommer inte förns typ 10 så jag ade typ tre timmar på mig. Vi var även tvungna att skynda oss som bara den om vi ville äta pankakor till frukost. Så fort hon kom ner och såg att jag tänkte göra pankakor sa hon, "-ohh pancakes, thats a good idea, but maybe not today." Förstod inte varför, för vi han äta våra pannkakor och leka i 20 minuter, och ha vårt stora bråk i kanske 20 min.
Harmoni bitte!

Ingen träning idag heller, känner hur magen växer, snacks hit och desert dit. Man kan ju inte bara tacka nej. Jag Matilda och Jenny var på Tysons istället. Det var trevligt, även om jag höll på att kissa i byxan. Jag köpte mig en mössa på H&M som jag ska ha i NY, den var mysig. Jag såg tomten också. Det var så mysigt, alla barnen stod i kö till att få gå fram till tomten som satt i sin stora kungastol.

Tomten på Tysons.


Efter det har vi bara lekt och ätit middag och nu sitter jag här och väntar på morgondagen.

Dagens träning - none
Dagens måltid - tacobell, lasange
Dagens höjdpunkt - tysons
Dagens köp - latte, mössa.
Dagens väder - runt 5-6 grader, sol med enstaka moln
Dagens jobbpass - 7-10, 16-20, tot. 7h

Kommentarer
Postat av: big sis<3

saknar min bror<3

2008-12-06 @ 02:57:14
Postat av: Björn

Tackar för din info, ska prata med familjen imorgon sen får jag se vad som händer. Dumt att dem vill att man ska ta körkort bara:P

2008-12-06 @ 07:12:09
URL: http://botteinamerika.blogg.se/
Postat av: M

Ja det har jag! :D

Nej det var Sophie som frågade om jag ville följa med, och inte tackar man nej till att se Nordman, Charlotte Perelli, Idol-Ola, E.M.D och min och Sophies bästis Linda Bengtzing :P

Men du skulle ha varit där det var jätteroligt! Och god mat!

2008-12-06 @ 13:29:00
URL: http://vante.blogg.se/
Postat av: Tessan

haha kanske inte riktigt.. men lite kanske =)

tack för ditt stöd iaf.

pööössss

2008-12-06 @ 19:24:46
URL: http://sundstrom.blogg.se/
Postat av: Tessan

haha jag läste inlägget nu. åhh jag saknar ditt cp humör. haha nu kan jag ju inte vara cp själv. det är svårt. =)

2008-12-06 @ 21:40:40
URL: http://sundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0