Home sweet home

Japp, hemma är jag nu, landade som planerat vid 9.30 imorse. Hela flyresan gick super, fick en bra plats vid nödutgången, vilket innebär extra benutrymme. Jag sov dock inget, läste mesta dels av tiden. På Arlanda väntade Ema, det var å jävla kul att se henne, efter fyra månader. Vi åkte hem och lämnade alla saker, kändes lite konstigt att vara hemma, men ändå inte, kändes lite som om jag aldrig åkt. Vi åkte sen och plockade upp Helena och Hans och åkte vidare till Valvet och t lunch, fan vad jag saknat det. Vi satt där ett bra tag, och Emelie och hennes kille kom efter ett tag. Sen gick vi till Café Myntet och hälsade på Sussi som jobbade, det var kul att se henne också. Där efter åkte i och lämnade Helena och Hans och sen åkte vi och handlade lite mat, hämtad eupp Chrille och sen åkte vi hem igen. Vi lagade lite mat och åt tillsammans. Vi planerade lite vårat kommande filmprojekt, hoppas vi kan spela in det snart och klippa. Jag och Chrille bestämmde oss för att vi skulle pröva på livet i London, en biljett med ryanair kostar 270:- så vad har man att förlora, åker förmodligen om 20 dagar ungefär, prelimenär datum är den 16 januari. Vi ska försöka skaffa oss jobb där och bosätta oss ett tag, får se hur det går, men det låter spännande.
Just nu sitter Ema ch spelar sina låtar för mig, hon förstår nog inte hur bra hon är. Vi ska snart sova, känner att jag behöver det, jag är interiktigt trött, kanske för att jag är övertrött, har inte sovit på över 30 timmar och innan det var det några nätter med endast några timmar sömn.
Nu när jag varit med Ema hela dagen känns det som om jag aldrig åkt, som om vi bara fortsatt där vi slutade den 31 Augusti. Känns sjukt skummt.
Men jag saknar allt där borta dock, Matilda, Jenny, Juliana och t.o.m familjen lite, Peter och Matthew, hur jävliga dom en vart kommer jag alltid minnas dom. Även om det kanske inte blir USA för mig nu så komme jag snart och hälsar på. Vi kommer alltid ha en plats i varandras liv. Hoppas ni får det bäst där, äve om jag inte är där och förgyller eran dag ;)

Hej svejs.

Kommentarer
Postat av: susanne

välkommen hem robin! =) //faster

2008-12-29 @ 05:41:43
Postat av: anna & fanny

vad konstigt det kanns att inte vara hemma nar alla ni ar det! vi saknar er jatte mycket, men skont att hora att du redan har nya planer.. nu ska vi inviga the nightlife in sydney :) puss!

2008-12-29 @ 14:17:12
Postat av: matilda

va söt du e lobban. de kommer va så tomt här när du inte e här. jag o jenny måste verkligen hitta nytt folk att umgås me. vi har i princip bara varan o juli. men de löser sig... o vad hände me jobba på hostel i NY. vava?!? du skulle tillbaka hit ju. inte till London. nu får du ändra planerna igen tycker jag... o på tal om nåt helt annat. VÅRT INTERNET FUNKAR NU, JAAA! ha de kalas "kissibyxan"

2008-12-30 @ 04:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0