I'm staying!

Jag har typ vart helt installd pa att aka hem nu i nagra dagar, jag bestammde till och med att jag skulle tillbringa nyar med Ema. Men nu har jag hittat en familj som jga tror passar mig bra. Jag pratade precis med min kommande vardmamma. Hon ar ursprungligen fran Italien och ar som sagt singel och gay. Sa jag kommer formodligen aka till Cape Cod den 27e eller nagot liknande. :) Jag ser fram emot det. Skriver mer sen, nu ska jag ha avskedsmiddag med Juliana, Matilda, Jenny och Julianas syster. Vi dricker vin :)

Kommentarer
Postat av: Tessan + morsan och sis och farsi!

bra brorsan! helt rätt! kan vi skypa samma tid imorgon kanske? hör av dig på thainr. :) puss familjen

2008-12-22 @ 03:09:41
URL: http://sundstrom.blogg.se/
Postat av: Björn

Tja,, gratulerar till familjevalet trots att du inte valde min san fran-familj:P

2008-12-22 @ 03:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0