"Jag Kommer Hem Igen Till Jul"

Det är så det känns nu iallafall, efter ett bråk med puckot i Boston.
Idag skulle jag ringa och tacka nej till den familjen jag blev matchad med igår. Jag tänkte att det är väl ingen idé att ödsla tid med att prata med familjen när jag kände att stället var helt fel. Men min "kära" kontaktperson på huvudkontoret i Boston höll inte med. Hon tyckte inte jag kunde tacka nej till familjer pga vart dom bor. Så det blev faktiskt bokstavligt talat ett ordentligt tjaffs per telefon. Jag tror inte jag är så populär där, men jag åker hellre hem än bor ett år i Minneapolis. Jag hoppas jag kan få en sista match som känns bra. På måndag bokas annars en hemresa åt mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Robin, jag håller verkligen tummarna för att det ska lösa sig!! och det gör det säkert! :)

2008-12-18 @ 21:34:10
Postat av: Sus

Vad är det för fel på minneapolis? ge det en chans! :D

2008-12-18 @ 21:47:29
Postat av: fanny

det var jag som skrev kommentar numero uno!

2008-12-19 @ 01:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0