"Jesus Loves Me"

Gud jag visste inte att det var första advent idag. Man ha ingen sån där adventsljusstake här, eller inte min familj iallafall. Imorgon går vi in i december också. Det är mindre än två veckor kvar tills NY, såååå bra.

Men nu väntar en ny vecka, soccer börjar igen, nu på Måndagar och Onsdagar. Jag vet inte om det är bra eller dåligt, både och antar jag. Det kan ju vara svårt att få dom till träningarna, och de kommer bli mindre tid till läxor. Men när dom väl är på träningarna kan ju jag slappa. Jag kommer nog förmodligen sitta i bilen med en kopp kaffe och en bok. För att stå ute i kylan och titta på en träning är inte min grej.

Idag var det tänkt att vi skulle på Cub Scout möte, vi skulle springa runt på skattjakt med GPS istället för karta. Men det regna för mycket så det blev inställt. Istället åkte jag, P&M och bowlade, det var skoj. Jag Robin som numera helt seriöst blir kallad Robinski vann flest rundor. Det är faktiskt rätt skoj med ett smeknamn, jag har aldrig riktigt haft något förut. Om man inte räknar Alabama som jag hitta på själv fast ingen använde sig av. 
Sen har vi också lekt lite, spela Nintendo DS och ätit en stor middag med rester från Thanksgiving.

Jag skulle ju hellre vara ledig, men men. Snart kommer en hel helg med ledigt i NY :D

Kommentarer
Postat av: Björn

Hello...

Hoppas allt går bra i D.C...

Jag som hade hört att man inte spelade fotboll under vinterhalvåret i Amerika, kanske bara är här uppe då det vore lite synd att låta barnen springa utomhus i en helvetes massa minusgrader...

2008-12-01 @ 06:14:01
URL: http://botteinamerika.blogg.se/
Postat av: Sussi

Bobbin och rorobin är bara 2 av dina smeknamn.

2008-12-03 @ 20:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0