last day in NY

Nu sitter jag pa Subways vid en dator alldeles dar world trade center en gang lag. Vi har precis vart inne pa century  for andra gangen, men jag kande att jag inte kunde vara inne dar langre for da skulle jag inte ha nagra pengar kvar sen. Igar kopte jag en jacka, tva penguin trojor och tva andra trojor for ca 1000 sek. Idag hittade jag ytligare ett penguinstand. Sa det blev en penguin troja, en annan, tva calvin klein kalsonger och ett par mysiga pyjamasbyxor, gick pa ca 500 sek. Vi har haft riktigt kul och fotat en del. Jag vill inte aka harifran, tillbaks till min trakiga och jobbiga familj, jag vill bara stanna. Jag blev matchad med en ny familj i Pittsburgh i fredags men tackade nej till den. Jag hoppas jag far en ny match redan pa mandag. Garna har i NY :) Ifar traffade vi en av Jennys vanner som ar au pair pa long island. Han bor nastan granne med J LO och han tranar pa samma gym som henne, han brukade kolla inn henne nar hon sprang pa rullbandet. For nagon vecka sedan sag han madonna komma ut ur en limo pa manhattan, vissa har det hur bra som helst. Vi traffade aven Magnus igar. Han kommer fran Sverige och jobbar pa ett hostel i Harlem, samt ett cafe downtown. Jag fick lite planer att enentuellt gora som honom om man maste aka hem. Jag tankte beratta lite mer sen nar jag kommit hem och har tid. Traffade bl.a tre av dom svenska au parierna helt random pa en lucia fest pa manhattan. Som sagt, skriver senare.

ciao.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh nej, var hittade du så mycket penguin?

Jag måste hitta det märkte nu

2008-12-14 @ 20:48:01
Postat av: Robin

det ska stå "century 21".

2008-12-15 @ 05:43:51
URL: http://robinsundstrom.blogg.se/
Postat av: tessan

men va fan brorsan, jag hade iaf dina solglajjer pa mig. men domgick yvarr sonder, solly =)

hur gar det med familjen?

puss

2008-12-15 @ 11:09:45
URL: http://sundstrom.blogg.se/
Postat av: Groovy

Hahahahaha.. din Kommentar, fan vad rolig den var. Men det är ju sant vad jag skrev och kanske lite vad du skrev. Vad jag saknar dig och din humor. När kommer du hem? Kram

2008-12-15 @ 16:23:29
URL: http://vante.blogg.se/
Postat av: Tessan

soffan här nu! hur går det med allt, fan du måste till NY fan va coolt det låter, nått för dig=) nu måste jag sova puss å natti

2008-12-15 @ 17:03:27
URL: http://sundstrom.blogg.se/
Postat av: Tessan

dom har legat i hallen i en utav lådorna vid spegeln. jag hittade dom för ett tag sedan, tänkte att du kommer ju inte använda dom.. men nu gick dom tyvärr oie sönder :(

miss you

2008-12-15 @ 17:21:49
URL: http://sundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0