"Music Killed Me"

Anledningen till det snåla skrivandet igår var för att jag inte kunde logga in på bloggen av någon anledning så jag får skriva nu istället. Så nu vet ni det.

Igår var som en vanlig måndag, kort dag iskolan som vanligt, vilket betyder mycket lekande. Jag var tvungen att tvätta mina kläder, hade knappt någonting att ta på mig. Så jag tvättade på min fritid. Vid 13.30 mötte jag P&M vid bussen och vi lekte ett tag. Sen gjorde vi massa läxor och åt snacks. Just det, nytt för denna måndagen var soccerpractise. Så kl 17-18.30 var det träning, och det var iskallt när solen gått ner så jag satt mig i bilen.

Joanne hade lovat Peter att dom skulle till Target efter träningen, men jag visste ju att hon inte skulle komma. Det är lite taskigt för Peter trodde verkligen det. Dom blev väldgt upprörda när dom märkte att hon inte var där efter träningen. Men hon lovade att dom skulle åka direkt efter middagen, yeah right tänkte jag. Men dom gjorde det faktiskt. Så jag kunde ta det lugnt och slappa redan vid 19.30 igår. Helt schysst.

Det var dagen, inget nytt.

Dagens träning - none
Dagens måltid - rester
Dagens höjdpunkt - När dom åkte till Target
Dagens köp - none
Dagens väder - runt 6-8 grader, molnigt
Dagens jobbpass - 7-9, 13.30-19.30, tot. 7h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0