"Never Is A Long Time"

Idag är det tisdag här. Jag skrev inte sådär jätte mycket igår. I know!

Jag är så kluven, jag vet varken in eller ut. Sen i fredags har jag funderat otroligt mycket på att försöka byta familj. Jag har inte skrivit om det på bloggen för jag vill inte oroa alla(Mamma). Så jag bestämmde mig i Söndags att jag skulle prata med mina värdföräldrar, men OJ vad svårt det varit. För det första måste man verklien vara superduper öpen och ge av sig själv till 100% om man ska komma in i denna familjen. Men jag är inte så bra på det. Så eftersom jag inte känner mig "hemma" i familjen så gör det ju att man blir ännu mer.. ..jag vet inte vad. Men det har inte varit så lätt att prata med föräldrarna.
Men idag tog jag ändå mot till mig själv och sa som det var. Så jag och John satt ett tag och pratade om det mitt på dagen. Jag vet inte riktigt hur det gick, men vi skulle fortsätta nu ikväll, så jag får se om det blir något snack. Jag har ingen aning om vad jag ska säga. Jag sa allt till John tidigare, men men.
Det är så svårt, vill jag vara kvar i denna familj? Vill jag byta familj? Vill jag åka hem? Vad vill jag?
Sen känns det ju inte så jätte bra när man har en LCC som bryr sig lika mycket som Matthew bryr sig om läxor. Jag skrev ett långt mail till henne ang. detta och frågade massa frågor och liknande. Svaret jag fick tillbaka var; "Prata med dom. Du måste stanna tills dom hittat en ny au pair."
Okej, tack så mycket.

Jaja, annars börjar NY närma sig. Längtar så otroligt mycket.

Mitt huvud är skit tungt, känner mig super trött även fast jag sovit typ två timmar idag mitt på dagen. Men det kanske beror på att jag har fått ett litet jack i huvudet. Vi lekte nämligen i några jävla buskar idag och så fastnade en tagg i huvude på mig så det blev en liten skorpa som jag dragit bort lite då och då. Så jag kanske har förlorat blod. Inte vet jag ?

Annars finns det väl inte sådär jätte mycket att berätta, jag var och skulle träna efter fem dagar utan träning. När jag kom in i omklädningsrummet så blev jag sugen på att simma, så jag tog på mig badbyxorna och gick in i duschen. Väl där hittade jag någon slags handikapp dusch tror jag det var. Den sprutade vatten från alla olika sorters håll, så jag fastade där i 10 minuter typ. Sen gick jag ut och simmade några längder, men det var så trångt och kallt i vattnet om man jämför med duschen. Så jag gick duschen igen och stod där typ 20 minuter minst, eller jag satt på en pall. Det var sååå skönt.

Imorgon blir det nog träning på riktigt. Kickboxning.

bye

Dagens träning - några längder i bassängen
Dagens måltid - lax
Dagens höjdpunkt - none
Dagens köp - none
Dagens väder - 10 grader
Dagens jobbpass - 7-9, 16-21.00, tot. 7h

Kommentarer
Postat av: Björn

Jag undrar mest varför de inte har några handikappduschar på mitt YMCA

2008-12-10 @ 05:18:29
URL: http://botteinamerika.blogg.se/
Postat av: syster..

hej brorsan.

vad har hänt? du e väl inte ledsen??

hoppas ALLT löser sig vill du verkligen ifrån familjen?

eller ska du ge dom ett försök?

puss puss sophie

2008-12-10 @ 19:10:31
Postat av: Sanna

Men robin.. vad jobbigt det låter.. :( Tråkigt att du inte trivs så bra i familjen.. Hoppas att det löser sig snart!

puss puss /Sanna

2008-12-10 @ 20:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0