New York

Nu befinner jag mig i NY.

Jag skriver sen :)

Kommentarer
Postat av: systeryster

brorsan fan va kul det va o snacka med dig efter 3 manader:)

nu e vi i huset i thailand jag o tessan sitter i ban pee du vet pa internet cafet. fett nice:)

puss pa dig

2008-12-13 @ 11:13:18
Postat av: Tony Sundström

hej Robin, hoppas allt löser sig. Vi är i stugan nu, kanon varmt och soligt. sitter och väntar på Sophie och Tessan som tydligen är på internetcafe i banpee.Vi ska till May och äta nu. vi hörs Mamma

2008-12-13 @ 13:32:25
Postat av: Eva & Danne

Hoppas brevet hinner fram innan du byter familj.



Kul med NY, måste vara häftigt att besöka i juletider. Gissar att allt är större och häftigare än något annat man sett tidigare.



Var på Väsby centrum idag, där var det inte så häftigt:-)







2008-12-13 @ 17:39:14
Postat av: Tessan

det är sophie vid tessans data... hur blir det kommer du hitt nån familj???puss

2008-12-14 @ 12:05:10
URL: http://sundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0