"The Absentee"

Oj oj oj... Här händer det grejer. Jag är fruktansvärt stressad. Jag har fram till nu inte vetat vad jag ska ta vägen de närmaste dagarna. Dom på huvudkontoret i Boston hade t.o.m bokat en preliminär flygbiljett till Sverige. Men jag han stoppa den. Nu är allt bokat. Imorgon kl 2.15 pm tar jag bussen till New York, där ska jag bo på Magnus hostel i Harlem men Juliana och hennes syster, men dom åker tidigare än mig. Jag sover där i tre nätter sen tar jag tåget upp till Boston. Men därefrån är jag inte helt säker på hur jag tar mig till mitt nya hem, kanske min värdfamilj hämtar upp mig. Nu är det packning som gäller, tror jag kommer rensa lite och kasta allt onödigt. Fan vad jag skulle vilja se mig själv vandrandes i New York med en stor hockeytrunk och tre andra väskor. haha :D
Men mamma och ni behöver inte oroa er, jag ska fira jul i NEW YORK!!
Ikväll var det tänkt att jag, Matilda och Jenny skulle fira vår svenska jul hemma hos Matilda. Med övernattning och grejer, men jag vet inte riktigt nu. Kanske bara får titta förbi en sväng eftersom det är min sista kväll här. Vi ska ha ett litet avskeds party imorgonbitti, jag och familjen. Det kommer kännas konstigt, P&M tror att jag ska åka hem tll Sveige, vet inte hur dom fått för sig det, jag har aldrig sagt det. Men men, imorgon sticker jag :D

Så jag vet inte hur mycket bloggande jag kommer hinna med under denna tid.

bye bye


Kommentarer
Postat av: Tessan + morsan och sis och farsi!

KANON, JUL I NEW YORK, inte illa....här händer det också grejer. 10.30 tar pappa och jag bilen in till Rayong för att handla lite, sen blir det JUL PÅ "LAMPANS" resturang. Imorgon ska vi också på stor invigning av våran resturang på området den är jätte fin. Nyår blir det på "BEACHEN"

Kramar från familjen.

2008-12-24 @ 03:28:55
URL: http://sundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0