"The One Where Robin Might Be Going Home"

Idag är dagen då jag ska få en dröm match :)
Det är det jag hoppas på, annars är det ganska mycket, bye bye. För på helgen matchar dom inte, och på måndag bokas en hemresa. Men man kan alltid hoppas, det gör jag. Men det är väl typ 80% risk att det blir hemgång. Så jag måste börja fokusera ite på vad jag ska göra då. Jag har nästan bestämmt mig för att dra till NYC, efter ca två veckor hemma. Just det skulle jag göra, jobbansökan.
Så, nu har jag sökt det jobbet.

Glömde helt bort att skriva igår kväll. Igår spenderade jag hela dagen att baka med Matilda och Jenny. Vi bakade chokladbollar och drömmar till vårat au pair möte. Det var skoj och jag gjorde faktiskt mycket. :D
Efter det åkte jag hem och möte P&M, och vi lekte ute med Theo and Niko som är två små ungar som bor på vår gata. Dom har en nanny från Thailand som är trevlig. Sen gjorde vi läxor och middag, innan jag gick ner till min granne Juliana och vi begav oss till Au Pair mötet hos vår LCC. Hon hade sjukt fint hus, sånt skulle jag vilja bo i :D
Så vi satt där och prata och åt massa kakor, alla hade bakat 5 dussin var, så då förstår ni hur mycket kaker det var :)
Det var lite små mysigt. Jag kom hem igen vid tio och då somnade jag typ, eller just det jag pratade med syrran i Thailand också..

Hoppas jag kan få en match nu.. ska kolla... hej svejs...

Kommentarer
Postat av: matilda

påminnelse. Du gjorde INTE mycket av våra kakor... men vi gillar dig iaf.

2008-12-19 @ 21:32:20
Postat av: Eva & Danne

Vi kanske ses om du kommer hem, men vi får hoppas att du hittar en ny familj. Annars verkar du ju redan ha nya planer:-)



Ha det så bra

2008-12-19 @ 22:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0