13 h later

Jag tror det finns en lag som säger att man inte får jobba mer än 10 h per dag, allstå Cultural care lag eller något? Nu är jag inne på min 13 timme, men jag har smygit i väg. Jag är helt slut, men jag vet inte om man borde fråga, för då kanske dom tycker man är lite stroppig och låter mig jobba 10 h per dag, varje dag..
Whatever, har ändå vart en helt okej dag, vi vaknade vid 7, då blev det frukost, sen spelade vi lite kort och lekte, innan vi åkte mot en biograf som ligger ca 30 minuter härifrån, den visar gamla filmer för billiga priser, vi såg någon tecknad star wars film tror jag, jag sov. :)

Lite senare... Eller närmare bestämmt efter 14 h arbete.

Även om jag jobbat mycket mer än vad man ska så är jag nöjd med dagen, den har varit skön och rolig. Har lätt varit den roligaste dagen med P&M.

De jag är lite arg över just nu är att jag inte fått träna idag och jag var så sugen på att löpa :(

Dagens träning - soccer och lek
Dagens måltid - Green curry chicken på en thairesturang
Dagens höjdpunkt - se ovanstående
Dagens köp - allt köpt på P&M's creditcard ;)
Dagens jobbpass - 7-21 tot. 14h


Jag har verkligen inget intresant att skiva, I'm sorry...

skanar ni mig?
En bild på mig :)


Jag vill att alla som läser detta ska skriva en kommentar, vad som helst, kanske en fråga, som jag kan svara på :) yeah? do it!


Kommentarer
Postat av: Björn

Spelade coldplay uppe på sittplats efter lost?

2008-11-04 @ 06:55:34
URL: http://botteinamerika.blogg.se/
Postat av: Susanne

Snygg frippa Robin! =)

2008-11-04 @ 07:42:49
Postat av: Helena

kan du inte lägga in lite bilder på huset, mamman och pappan?

2008-11-04 @ 08:56:07
Postat av: de du...

de e en amerikansk lag som säger att man som au-pair får jobba max 45 timmar per vecka och som mest 10 h per dag. o så tror jag att man kan nog jobba mer nån dag, men om du ofta jobbar mer än tillåtet så ska du nog prata med dem... jag har dock inte råkat ut för de problemet, jag har ju värsta slapparjobbet, hehe :)

2008-11-04 @ 15:42:24
Postat av: lillasyster

jag läser din blogg varje dag brorsan, men en fråga. vad gör deras hund på dagarna? eller visst har dom en hund? =/

saknar dig <33

2008-11-04 @ 18:36:52
URL: http://sundstrom.blogg.se/
Postat av: groovy

Var Green Curry Chicken lika god som den vi åt hos lampan? Det är min fråga. :D

Sen har jag en till. Använder du ditt svenska nummer fortfarande, har du inget nytt?

Puss och kram, skumbanan!

2008-11-04 @ 19:15:57
URL: http://vante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0