Candy Store

Åhh herregud, denna ungen är skickad från satan själv, eller från en annan planet där det bara finns små satungar. Det kanske skulle funka med någon slags medicine för ungar som har allvarliga problem med sina moodswing.
Jag såg fram emot denna dag som skulle bli en skön dag med lite jobb, det blev visserligen inte så mycket jobb men en jobbig dag. Matthew har vart helt hopplös sedan grandma kom, just nu har jag dörrar som slås igen och massa skrik, jag orkar inte blanda mig i det, borde jag? Jag tänker såhär, hade jag vart förälder att jag velat sköta det själv, för jag skulle skämas om min au pair skulle behöva vara med och se hur misslyckad uppfostran av barnen varit. Men men, jag ska inte klaga, för rubriken till inlägget passar väldigt bra till ad jag har i rummet intill. Eftersom Matt inte sköt sig så sa mamma Joanne att jag skulle gömma allt hans godis från trick or treat, och de är myyyycket ;P

Annars då, jo lite fritid blev det ju idag, kickboxning på Y stod på schemat. Jag åkte till Y med Matilda, som vanligt ;) Kickboxningen börjar bli rolig, andra gången nu, så jag har fått in tekniken lite.. Sen blev det ett avsnitt av Gossip Girl, hoppas allt löser sig för Little miss Humphrey, hon är cool. Läste även att Snoop sammarbetar med Robyn på hennes nya album, hoppas det kommer snart, när var det hon släppte senast? 2005? Aja, de är ju fortfarande grymt, men lite kul med nytt..

Jag vill verkligen komma ifrån lite, resa, längtar till NY, bara en månad.

Joseph Arthur - "Candy Store"

Dagens träning - kickboxning 1 h
Dagens måltid - lax
Dagens höjdpunkt - kl. 08.30 - 16.00
Dagens köp - none
Dagens jobbpass - 7-8.30, 16-21.00. tot. 6.5h

1 US-dollar = 8,09801841 svenska kronor



Kommentarer
Postat av: the big sis and mam.

vi sitter uppe i ditt rum å gråter en skvätt...

vi har idag köpt en JÄÄÄÄÄTTTE stor kartong ska fylla den med marabou och godis. tror den kommer landa hos dig om 10 dagar, vi saknar sången just nu du brukade sjunga med oss, adolfsson och falk, typ så här dumdumdumdumdumdumdumdumdum,tänd ett ljus och låt det brinna. du kan melodin va?

2008-11-13 @ 14:04:14
Postat av: Farsi

Såg just vad Morsi och Soffi skrivit. Dom gråter inget. Dom ligger i soffan och äter på allt godis som skall skickas till dig. Som det ser ut just nu så blir det nog inget kvar att skicka. Jag styr upp det här och handlar lite mer i morrn. Är det nåt speciellt du vill ha, eller har vi fria händer.....

Ha det bäst till dess...//Farsi

2008-11-13 @ 21:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0