City Talks

Hej hej...

Jag vet att jag inte skrev igår, jag är ju inte dum. Om ni undrade alltså..
De var bara för att jag jobbade till 23, så jag orkade inte..

Så vad gjorde jag igår? Jag sov ett tag, sen åkte jag och tränade, sen blev det jobb. Jag började vid fyra och vi spelade lite Nintendo DS, sen åkte vi och handlade mat på Deli Italiano, de ble någon köttbullsmacka av något slag, inte så värst god. Sen tittade vi på film, Iron Man, inte riktigt min typ av film, men den var okej.
Efter det var det sängdags, vilket inte gick så jättebra, dom höll på tramsa och dumma sig ett tag, men dom han somna innan föräldrarna kom vid 23 iallafall. Och då var inte Joanne så glad för jag glömt sammla  spelen och ipodarna. De var typ som att hela världen höll på att gå under, jag försår int varför hon gör så stora grejer över allt.
Jag somnade iallafall tillslut.

Söndagen har varit mycket bättre, för jag har vart ledig, finns inget som går upp mot en ledig dag. Jag och Matilda satt oss på metron mot D.C. och Georgetown, där vandrade vi omkring ett tag innan vi mötte upp Ida från au pairskolan och hennes två vänner. Sen åt vi lunch på Johnny Rockets, det blev en tonfisksmacka. Det var superskoj att träffa Ida igen och hennes kompisar. Efter lunchen gick vi in på Urban Outfitters där jag och Matilda redan varit, så det blev typ totalt en timme inne på Urban idag, men man kan aldrig få för mycket.

på Johnny Rocketspå Johnny Rockets


Sen tog vi metron hem igen, och nu sitter jag här och ser inte fram emot en ny arbetsvecka. Vill ha massor utav helger, på raken.

Hej hopp gummisnopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0