Close To Me


Tredje dagen på raken som jag klätt mig i kortbyxor och t-shirt, de har nämligen varit varmt här, ca 25 grader celcius. Jag klagar inte om man säger så, fruktar dock för somaren då de blir riktigt varmt och kvavt här..
Helgen är här, thank god!, Sovmorgon och tid för mig själv.

Vaknade dock vid nio då de börjar klingkas på pianot här ovan, så jag satt på min ipod och lyssnade på mitt nya Hello Saferide album Dom är sköna, lite ledsen att jag missade dom när dom spelade i House of Sweden här i D.C.
Sedan gick jag upp och åt frukost, sen bar de väg till bortamatchen, sista matchen för säsongen för P&M, dom sa att de var mot dom som ledde, men jag tror inte det för vi ägde. Go Cugini! Vi vann med 5-0, och Peter fick till en riktig dunderträff som träffade ribban, de ledde till ett mål.

Sen fick jag äntligen lite tid för mig själv, har inte funnits mycket för de sen jag kom, tänkte åka och träna på Y, men de var tydligen stängt för en Gala, så de blev lunch på Donken istället, och om de var gott :P
Sen blev det en kaffe på Starbucks och så hämtade jag ut pengar i en sån här otroligt cool drive thru, som på donke fast banken.. Och sen dess har jag tagit det lugnt, ska sart till min granne på B-day Party, som förmodligen leder till Black Cat i D.C. och en sen sänggång. Har dock ett viktigt samtal vid 10 imorgonbitti, så jag måste vakna då..

Såg på facebookgruppen för dom som åkte som au pairer samma datum att flera stycken har/eller ska byta familjer vilket blev en liten chock, igår fick jag reda på att Ida ska byta, hon bor ganska nära mig så de är lite tråkigt, har bara hunnit träffa henne en gång sen vi kom till familjerna. Hoppas allt löser sig för dom som byter, blev lite småsugen själv, just för att komma till något nytt ställe, se mer av USA men så får man inte tänka. Jag trivs här!

ciao

Rolig och härlig låt att dansa till om man är på Halloweenparty i USA!



Kommentarer
Postat av: sophie!

jag skratta jätte mkt när jag läste, om mig o månen =) hehe jag älskar att diskutera sånt (det vet ju du ;) ) puss på dig!

2008-11-09 @ 17:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0