Hej Zandra!



Postat av: Zandra


"hej jag ska åka som au pair till washington d.c snart, åker på måndag till n.y på orientaion. sen den 13 november till d.c. Jag undrar var i d.c bor du? finns det många gym och vad kostar det`?"


2008-11-06 @ 14:07:59


Svar: Hej, jag bor i Great Falls som ligger väst om D.C. Great Falls ligger i närheten av Reston, Vienna, McLean. Vart ska du bo? Och har du någon facebook eller msn? Här är min hotmail, [email protected], och jag heter Robin Sundtröm på facebook.
Just det. Gym..  Finns många här runt omkring och skulle tippa att det finns många runt om D.C. Mitt gym som jagtränar på är en stor kedja och ett stort gym, finns pool, basketplan, stor gymdel, och gruppträningsklasser.. Jag betalar 43.40(ca 340 kr)  dollar i månaden, och jag är där ganska ofta, så jag tycker de är värt det. Finns billigare gym, men då är det ofta bara ett gym.
Hoppas du får det kul här.. Bor du i närheten av Great Falls får du höra av dig, här finns massa rolliga människor ;)
Lycka till på Au Pair skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0