Hello Sunshine


Den nya veckan har börjat, en vecka som innhåller, Veterans Day, besök från grandma, och förmodligen massa annat skit. Imorgon är det då Veterans Day fick jag reda på idag, har ingen aning om vad som händer då. De jag vet är att P&M går i skolan som vanligt, men Joanne är hemma från jobbet. De passade perfekt tyckte hon, för då kan ju vi städa hela dagen, för på onsdag kommer grandma. Ja, vad roligt för mig, städa på min fritid.
Joannes mamma ska stanna här i tre hela veckor :O, hoppas hon är snäll. Jag förstår inte vad hon ska göra när Joanne och John jobbar, bara hänga i huset? Hon lär väl inte köra bil, eller? Johns stypappa som ser ut at dö vilken sekund som helst kör bil, så kanske..

Annars då, jo det är bra. Dagen började som vanligt, sen ett pass på Y med Matilda, sen hem igen, tvättade lite av mina egna saker för en gångs skull, en kom P&M hem, dom har ju kortdag på måndagar, vilket betyder att jag har långdag. Vi gick till deras "fort"dom byggt i helgen, och fortsatte att fixa där, de var lite småkul faktiskt, även om jag lyckades börja blöda på hela händerna. Sen gjorde vi massa läxor och annat. Började med middagen, sen åt vi. Efter middagen körde jag Matt till sitt Cub scout möte, jag ver med, haha, vilka jävla nördar det finns i hans grupp.. En asiat som knappt kunde prata men han kunda allt mellan himmel och jord. Dom fick lära sig att vika den amerikanska flaggan och massa annat, helt plötsligt började alla svära någon ed, alla föräldrar också, den var typ en minut, så jag stod där och började typ asgarva för att jag inte kunde den, de blev inte bättre av att Matt såg att jag inte kunde och började småfnissa åt mig. De kändes som när vi var på bio i Pattaya och alla reste sig när kungen kom på duken.

Sen for vi hem, kände att jag gjort ett bra jobb, fick Matthew att göra massa läxor idag också så jag fick beröm av mamma Joanne. Matthew sa även, -you're like the best driver ever. När jag parkerade bilen. Så dagen var bra fram tills nyss, för då kom Joanne och skällde lite på mig, Matt hade glömmt sin keps på Cub Scout, oops..

Hej Svejs

Dagens träning - löpning 30 min, styrka 45 min
Dagens måltid - kött och POTATIS
Dagens höjdpunkt - protein shake
Dagens köp - protein shake och en snickers
Dagens jobbpass - 7-9, 13.30-21.00. tot. 9.5h

1 US-dollar = 7,8200757 svenska kronor



Kommentarer
Postat av: soffan=)

haha jag kommer aldrig glömma bion i pattis :)

2008-11-11 @ 09:14:53
Postat av: Groovy

Nej kommer aldrig glömma den upplevelsen, men är det någon som kommer ihåg vad vi såg? :P

2008-11-11 @ 15:20:50
URL: http://vante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0