"Here Comes That Feeling"

The day after Thanksgiving.

Tänkte först berätta om vårat lilla äventyr till Leesburg outlet igår natt. Det var skoj :) Heeeeelt sjuuuukt mycket folk. Läste att ett butiksbiträde hade blivit nertrampad så hon dog. Inte där jag var men någonstans i USA :) Folk hoppade ur bilarna från "motorvägen" och sprang mot outletet. Vissa affärer var det flera 100 meters kö till för att komma in. Jag kom därifrån med en Red Skins Jersey, med spelare nummer 26, "Portis" eller något. Det var en trevlig upplevelse iallafall.

Idag vaknade jag vid 09.30 när Matt kom och väckte mig. "-Have you seen Peter?" Öhh?? -Nej jag ligger och sover. "-Well, get up and take a shower." Öhh?? -okej.
Sen tog vi bilen till D.C., hela familjen. Vi gick på Newseum, som är ett museum om media och sånt. Det var jätte bra. Vi såg en 4D movie och en film om 9/11. Jag tänkte att det skulle vara sjukt att bott nära NY när det hände, men sen kom jag på att D.C. också blev attackerat. Det är lite sjukt. Min värdmamma jobbade bara en kilometer från Pentagon den 11 september 2001. Eller var det 2001? sjukt länge sedan.
Efter några timmar på museumet åkte vi till Reston Town Center, sjukt mysigt, massa resturanger, sen en is-sak i mitten på ett torgliknade ställe där man kunde åka skridskor. Vi åt på ett Texmex ställe, super gott.

När vi kom hem så ville jag bara komma iväg lite, så det var tur att Juliana ringde. Hon hade sin svenska kompis från NY på besök, så jag gick ner till henne och hängde där en timma eller något. Vi spelade fussball.

Finns nog inte så mycket mer att berätta, mer än att jag är slut i huvudet just nu. Vem fan skaffar barn?



Grattis Christoffer!! Hoppas du får en trevlig födelsedag. puss på dig.

Chrille

Kommentarer
Postat av: christoffer

tack robin!!

Jag är lite seg på att läsa din blogg, hinner inte varje dag så jag gör det en gång i veckan ungefär, men då läser jag allt jag missat! :) hoppas du har de underbart!

2008-12-04 @ 23:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0