"Live Forever"

Ja Oasis börjar närma sig, har inte hunnit lyssna in mig så mycket. "Live Forever" är helt klart min Oasis favorit, fast jag gillar covern som Chris Martin gjort lite bättre. Eller närma sig och närma sig, ser att det är exakt en månad kvar. Innan Oasis ska Thanksgiving avklaras samt den efterlängtade resan till NYC.

Idag tjuvstartade Thanksgiving med en lunch på P&M skola, det var massa barn och föräldrar överallt, blev helt vimmsig av allt överallt ;) Jag och Grandma åkte dit, som tur är hade Grandma en sån där handikapp lapp som man hänger i backspegeln så får man dom bästa parkeringarna :D Det var helt okej mat, lite lite dock, en liten kalkonbit och potatismos. Pumpkinglassen var dock en riktig höjdare. Pumpa saker smakar precis som pepparkakor :)

Efter lunchen  åkte jag och grandma hem igen, jag tvättade lite och somnade till ett tag. Tiden går så snabbt när man har... .. inte gör något alls. Så det var dags att möta P&M vid skolbussen, vi lekte lite sen gick vi upp och gjorde läxor och lekte lite mer.

Klockan 18 blev det middag som vanligt. Jag gillar att Grandma är här, för hon gör så mycket mat. Ett minuspoäng för att hon förstör massa goda saker med marshmallow och ost. Men om man ser på det stora hela är det god mat. Jag äter ju faktiskt allt nu för tiden. Det är inte som när jag var liten :)
Vid middagen säger Joanne att det är scoutmöte klockan 19, bra att man får veta saker i tid här. Men jag blev glad, för jag slapp följa med, så jag har njutit av lite oväntad fritid. Ska börja kolla på säsong fyra av vänner, har kollat igenom tvåan och trean här redan :)

Dagens träning - 40 min löpning
Dagens måltid - massa gott
Dagens höjdpunkt - oväntad fritid
Dagens köp - none
Dagens väder - runt 7-8 grader, soligt med enstaka moln
Dagens jobbpass - 7-12, 15-19 tot. 9 h


Kommentarer
Postat av: Björn

Tjena!

Nu har jag en idé, en mycket bra låtlista verkar det som. Har haft en del av dem låtarna men blivit av med dem så därför tycker jag att du lägger dem i en fil ich winzippar den filen och skickar den till mig. Du kan ta bort the killers, oasis och coldplay :D...:D

2008-11-21 @ 03:15:39
URL: http://botteinamerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0