Lonesome Swan

Yeah, igår var det många som besökte min blogg, inte sen 23 oktober har så många vart inne på min blogg, fortsätt så..

Mmmm, Tisdag idag, en dag som alla andra. Har känt att jag löst mina uppgifter bra idag och P&M har också vart bra. Men ett år till, här, med denna familen. Det känns inte så trovärdigt, men tiden går ju snabbt, vi kanske börja komma mer överens om ett tag. Jag får hoppas på det iallafall. Jag vill verkligen inte hem till Sverige och inte byta ställe. Jag menar, det är inte överallt man blir kompis med någon som bjuder på lunch :) Tack för den goda kycklingen Matilda, lite kul med något annat än gröt. Det finns inte ord som berskriver hur mycket jag vill åka till NY just nu. Jag längtar, bara komma bort ett tag. Nu ska även Jenny med, det blir skoj.

En dag som alla andra betyder, upp klockan sju, fukost, leka, skola. Sen iväg till Y med Matilda. Sen vara hemma vid fyra när skolbussenkommer och leka, göra läxor och öva instrument til klockan 8.30. Skönt när grandma är här faktiskt, för då slipper jag laga mat, idag bakade hon svenska kanelbullar också :)

Älskar Glasvegas!

Idag blev det som sagt en lunch med Mailda hemma hos henne, vi planera lite NY, vi ska gå på musikal :D Förhoppningsvis Billy Elliot, annrs Lejonkungen eller något annat skoj. Musikal på Broadway :) Men jag längtar mest till att få åka skridskor.

Och idag kom en snutt av Sir Duke framfört av Stevie Wonder på tv:n, skanar er där hemma, och dig i Spanien, fast du läser ju inte min blogg.

Kram Kram, kanske ringer hem imorgon. :)

haha, vilket otroligt tråkigt inlägg jag skrev nu.

Dagens träning - löpning 25 min, styrka 20 min, simning 30
Dagens måltid - kyckling
Dagens höjdpunkt - träna
Dagens köp - proteinshake, latte
Dagens jobbpass - 7-9, 16-21.00. tot. 7 h


Kommentarer
Postat av: Sussi

Ni MÅSTE ju åka till Rockefeller center! Kolla på julgranen och åka skridskor där :) har alltid velat göra de! Fan vad avundsjuk jag blir :/

2008-11-19 @ 14:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0