"Melatonin"

Var ju så gott som tvungen att ta en SSPU låt efter Anna's fina inlägg på facebook. Att någon tänker på mig av någon viss anledning, i detta fall ett band. Det är snällt :) Behövde nog höra det efter en lång dag med barn. I princip en hel lördag har jag spenderat med jobb, Usch. Medans Thailandsgänget har roat sig med varandra, utan mig.

Jag börjar gilla ungarna mer och mer, dom är söta. Föräldrarna o andra sidan har jag svårt med, eller iallafall pappan. Men det gör inte så mycket.

Idag sov jag länge, eller jag vaknade lite då och då men somnade om. Man vaknar alltid till vid nio då pianot låter som bara den. I morse kom även Matt ner i källare och började leka precis utanför dörren, sånt uppskattas inte. Jag började inte jobba förns kl 13.30 så jag tog det lite lugnt hela förmiddagen, ett vänneravsnitt han det bli också, jag är besatt, ska kolla på något innan jag går och lägger mig också.
Haha, innan jag glömmer det så måste jag berätta om middagen idag. Grandma frågade om jag gillade oliver och skickade dom mot mig, jag är inte så förtjust i oliver så jag tackade nej. Men Matt som aldrig ätit sa att han skulle smaka. Tänk er att alla sitter och pratar en stund, Matt börjar skära lite i en oliv, helt plötsligt hostar han till. Det låter lite som en kräkattack. Oj då tänker jag, mår han bra. Ingen annan bryr sig riktigt utan fortsätter prata med varandra. Matt spottar ut oliven i en servett och tittar upp, sen tittar han på mig och ser att jag kollar lite bekymsamt på honom. Han ler och säger, -I don't think I like olives.
Jag vet inte om det låter roligt för er men jag började nästan asgarva.

Hmm... Vart var jag... Skit samma. Matthew har varit på kalas idag så jag tog mest hand om Peter medans föräldrarna var och storhandla. Sen kom dom hem och vi åt. Sen åkte John, Joanne och Grandma till någon slags konsert inne i D.C. så jag och P&M har kollat på film, sen vart det läggdags. Jag är fan grym på lägga dom. Dom sov typ vid 21.20, annars kan dom ibland springa runt till 22 när John och Joanne lägger dom.
Så jag sitter här med min data nedanför trappen och vaktar, för dom kan få för sig att busa, men det har varit tyst i 30 minuter nu så jag skulle inte tro det..

Dagens träning - none
Dagens måltid - Lax
Dagens höjdpunkt - sovmorgon
Dagens köp - none
Dagens väder - runt 3-5 grader, soligt med enstaka moln
Dagens jobbpass - 13.30-22.30, 9h

1 US-dollar = 8,47428901 svenska kronor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0