"Plan A"

Hej där alla glada!

Bloggens läsarstatistik har varit hög ett bra tag nu. Eller hög och hög, den har höjt sig ett snäpp. Jag undrar egentligen vilka alla är som läser, det skulle vara kul att veta. Kan inte alla som läser detta kommentera med sitt namn :D Jag vet att folk inte kommer göra det men det vore kul.

Idag är det dan före Thanksgiving, kanske den största högtiden i USA, tillsammans med 4th July. Både Thanksgiving och 4th July har ju inget med religion att göra, It's national Holidays.
Min Thanksgiving kommer nog inte vara någon värstar Thanksgiving. Vi kommer äa vår Thanksgiving "dinner" vid noon, så det blir mer en lunch. Det kommer vara John, Joanne, Peter, Matt, Peder S, Grandma1, Grandma2, Grandma2's gubbe och jag. Både Grandma 1 och 2 är gammla, och grandma 2's gubbe fick en hjärtattack i fredags vid 92 års ålder. Han mår tydligen rätt bra men det kommer vl inte vara något drag direkt. Får se om jag kanske kan hitta på något roligt på kvällen.

Det pratas lite om en eventuell Capitals match på fredag, hela familjen, Peder S och jag. Det skulle vara grymt kul, men jag vet inte om det blir något.

Annars har det varit en vanlig dag, P&M har fått litet minilov nu.

Jag och Peder S var och tränade en Bootcamp class idag på Y. Grymt hård träning, höll på dö. Men jag kommer nog gå flera gånger :)

HAPPY THANKSGIVING!!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Du ville att man kommenterade med namn. Så jag läser din blogg lite då och då. Jättekul! Hade bra.

Kramar från Faster.

2008-11-27 @ 05:48:10
Postat av: mamma

mamma läser varje morgon

2008-11-27 @ 08:01:12
Postat av: Groovy

Jag läser varje dag!

2008-11-27 @ 11:31:13
URL: http://vante.blogg.se/
Postat av: jesper

2008-11-27 @ 15:48:08
Postat av: kim

en av dom få bloggar jag läser, ytterst roligt att läsa om hur du funderar ifall din familj är dålig eller inte :P puss

2008-11-27 @ 18:27:27
Postat av: Robin

Wooohooo! Alla fem som läser min blogg har kommenterat med sitt namn. Nu vet jag vilka alla är ;)

2008-11-27 @ 22:01:54
URL: http://robinsundstrom.blogg.se/
Postat av: Sussi

2008-11-27 @ 22:11:17
Postat av: Fazz

Jag har tittat in här lite då och då. Ska själv åka iväg som au-pair nästa sommar så försöker läsa så många au-pair bloggar som möjligt för att få ett brett perspektiv. Så det vore kul att få läsa om vilken organisation du åker med och vad tycker om dom, tips och information till blivande au-pairer etc. Nu kanske du redan har skrivit massa sånt, så jag kanske ska kolla igenom arkivet först :P Men tack för en intressant blogg :)

2008-11-27 @ 22:23:54
URL: http://fourthofoctober.blogg.se/
Postat av: din träningsbuddie

bloggar e beroende och jag läser din varje dag. fast de vet du ju redan

2008-11-28 @ 00:40:55
Postat av: fanny

jag läser så ofta jag bara kan! love it! :)

2008-11-28 @ 21:14:19
Postat av: Eva

Vi kikar in lite då och då, kul att "höra" hur det är där borta.

2008-11-28 @ 21:20:14
Postat av: You know!

Hi Rob! Sorry, I don´t have time to read your "blogg" site every day. That becouse I must help the rest of the family at my home. And also I have much to do with my work........

But don´t worried, I read everything you write. And I like youre site. Go on and take care...

Best regards..//You know....

2008-11-29 @ 08:54:56
Postat av: Tobbe

2008-11-30 @ 23:14:31
Postat av: Bootylicious is heeaahh! :D

2008-12-02 @ 13:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0