Roligt



Igår hade jag en väldigt rolig dag, jag sov länge. Sen gick jag upp och hjälpte min värdmamma att städa huset. Efter det åkte jag till YMCA och tränade ett pass. Sen åkte jag hem, gjorde mig i ordning för Matilda Halloweenparty, jag klädde ut mig till NERD, jag han inte att köpa något så jag skrapade ihop de jag hade. Sen åkte jag med Juliana och Julia till Matilda. Väl där var det massa mat och en bar full med dricka (ingen leggkontroll ;) ) Dom hade till och med thailändska servitörer som gick runt med olika små goda saker på fat.  De var verkligen super coolt, alla var utklädda till grymma saker. Vi sjöng och dansade till en massa bra låtar.

Jag vet inte riktigt vad som kommer hända idag, min familj är i kyrkan så jag får vänta tills dom kommer hem.

November har börjat, de spås bli en händelserik månad, just nu har vi besök från Miguel som var Au Pair innan mig, han åker hem på torsdag, på fredag kommer min värdmammas syster hit och sova en natt, sen kommer miin värdmammas mamma hit och ska bo i typ 3 veckor, och så kommer en ännu äldre Au Pair hit över thanksgiving.

Nästa lördag blir det födelsedagskalas för Juliana som fyller 21 år.


Dagens träning - styrka 45 min, simmning 30 min
Dagens måltid - buffét hos Matilda
Dagens höjdpunkt - Halloween party
Dagens köp - en snickers
Dagens jobbpass - 11-14, tot 3 h


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0