"Save Your Day"

Slut på denna vecka då. Imorgon har jag varit i USA i sju veckor tror jag. Känns lite som hemma nu. Jag älskar när man tar bilen på kvällen och åker förbi alla upplysta hus som är stora som slott. Samt köra igenom Great Falls village till Deli Italino eller någon annan mysig resturang. Det är verkligen sjukt mysigt och fint här, jag önskar alla fick uppleva mitt nya hem.
Jag har jobbat varje dag denna vecka. Ta det inte negativt, för jag har haft roligt mesta dels av tiden. Bäst är det när jag, P&M är själva. Ikväll var John, Joanne och Grandma i kyrkan på någon middag. Vi hade det riktigt mysigt.

Så jag vet inte riktigt om jag ska klaga på att jag jobbar för mycket. För det första vill jag inte skapa spänd stämning, och för det andra så tycker jag det är ganska kul att vara ute och kasta boll med P&M. Iallafall när jag inte gör något speciellt.
Men o andra sidan är det ju kul med någon heldag med någon i Georgetown eller någon annan utflykt. Men jag kanske kan få någon extra dag till någon resa. Gud vad jag vill ut och resa nu. Jag blir så avundsjuk på alla som reser. Iofs är jag på en "resa" och ska till NY om någon vecka, men jag vill mer.
Mest avundsjuk är jag på Groovy som ska till Thailand snart i typ 1,5 månader, sen till London och kolla på Keane(som jag förståt det ?) och sen till Chamonix och åka skidor.

Idag vaknade jag vid tio, sen åt jag en stor frukost för en gång skull. Jag saknar stora frukostar. Sen åkte jag till Y och tränade. Sen blev det lunch. Sen lekte jag ute med P&M i typ två timmar. Sen blev det pizza från Deli, och så lekte vi lite med några jävla kort jag inte fatta något av. Sen blev det sängdags.

Det var väldigt länge sedan det var mitt fel att något inte blev rätt gjort. Det beror kanske mest på att jag är en sån bra au pair nu. :)
Peter hade en läxa att skriva ett thanksgivings brev till sina föräldrar, där han tackar dom för olika saker. Jag var den enda som kunde rätta det eftersom John och Joanne  inte fick se det förns på torsdag. Och längs ner på brevet stod det; "And thank you Mom for giving us the best Au Pair's." Hoppas jag räknas som en av dom.

Tävling! Gissa vilken artist eller vilket band som gjort låten "Save Your Day", som idag är rubrik till mitt inlägg. Det måste vara den/dom jag tänker på, ifall det finns flera låtar med det namnet. Du kan vinna en resa till D.C. och hälsa på mig. Eller inte, men ändå. :)

Dagens träning - kondition 40 min, styrka 30 min
Dagens måltid - pizza
Dagens höjdpunkt - sovmorgon
Dagens köp - lunch
Dagens väder - runt 5-7 grader, soligt
Dagens jobbpass - 15.00-21.00, 6h


Kommentarer
Postat av: M

Men gud robin, är du avundsjuk på mig?! Det måste nog vara första gången :P Jo det är sant att vi ska till thailand, London (och se Keane) och Val D'Seré. Så de ska bli kul! Hoppas bara jag kan klämma in en New York resa med min mamma & bror också. då kanske man kan svänga förbi dig och säga hej!

Kram

2008-11-24 @ 08:59:16
URL: http://vante.blogg.se/
Postat av: sophie (sis)

jose gonzalez är det rätt brorsan=)

2008-11-24 @ 09:18:04
Postat av: sussi

jose gonzalez, fan sophie hann före...

2008-11-24 @ 09:54:31
Postat av: Robin

rätt gissat, impad av syrran.

2008-11-24 @ 17:58:44
URL: http://robinsundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0