Stand Up



Hade inte någon riktigt bra rubrik att skriva så jag blundade och förde pilen till ett band i min musikmapp, de blev Melee, och låten "Stand Up" tycker jag passade lite så där halvbra, så nu vet ni det. Om de kommer någon lite halvkonstig rubrik i framtiden är det förmodligen från denna alldeles NYA teknik. Jag gillar den, ibland får jag bara sånna här sjukt bra idéer, ni som känner mig vet ju det.

Idag har det varit en väldigt onyttig dag, usch, lunch på KFC och se middag på ett hamburgställe, men middagen blev jag tvingad till, eller dom hade ju sallader där... men... jag såg inte det förns efteråt :)
Samma gamla visa på morgonen, men lite speciell var den då Miguel skulle säga hej då, de var lite sorgligt, ingen grät, även om jag fick en lite klump i halsen, han följde med till skolan när jag lämna av P&M och sa hej då där.
Sen åkte vi hem, jag började tvätta, han packade ihop de sista, sen kom hans kompis och hämta honom. Jag fortsatte tvätta, passade även på att ta en löptur i neighbourhood:et. Sen forsatte jag mot Tysons, skulle möta Matilda och Jenny där, vårt mål var en present till Juliana som fyller the big 21 på lördag. Vi hittade en grej med olika alkohol spel, samt ett disney glas från disney(så klart), med lilla sjöjungfrun på, jag tyckte de påminde lite om Juliana.

Sen blev det hemåt, lite mer tvätt, en halvtimmas powernap, sen var det dags att gå ner till skolbussen. Vi lekte lite med två andra killar som bor på gatan och deras nanny, hon är från Thailand. Vi hade roligt, och sen var det dags för middagen, vi åkte till ett ställe som heter något som jag intekommer ihåg, de var någon slags välgörenhets grej, hela P&M skola var typ där och allt man köpte fick skolan 20% av. Så P&M sprang runt och lekte med sina kompisar.

Väl hemma sen var det dags för läxor, gick mycket bra, jag kanske ska säga att John och Joanne var i D.C och åt middag med Joannes syster så jag var själv med P&M hela dagen. Så allt gick super iallafall, och nu sover dom. :)

Jag är trött, så god natt..


Dagens träning - löpning 40 min
Dagens måltid - KFC - twister
Dagens höjdpunkt - När jag hittade Matt's trick or treat godis föråd :P
Dagens köp - Lunch KFC, samt present till Juliana
Dagens jobbpass - 7-10, 15-22. tot. 9h

KFC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0