Sun It Rises

Nu sitter jag här, med ett svart X på vardera hand, som jag försökt skruba bort, men man ser fortfarande lite av dNågra Corona blev det igår.om. De lät ju lite sorgligt, men är det de? Visst de betyder att jag inte fick dricka inne på krogen, men de betyder ju också att jag vart ute och festat :) Och när det är B-days så bjuds de ju på alkohol i mängder, så man fick ju dricka lite innan helt enkelt. De känns som jag skriver i gåtor, gör jag det?

Jag sitter och tittar på mitt "Vi kommer sakna dig" kort som jag fick på avskedsfesten den 3 oktober, har hängt upp det på min anslagstavla ovanför skrivbordet. Min "Robin - we love you" t-shirt hänger uppe på väggen i för en av dom fula tavlorna jag har. Jag vill göra mig av med den feta datorn som tar upp hela rummet också.
En latte :)
Mmmm, en klunk latte från Starbucks, så gött! Köpte mig även en tonfiskwrap som jag åt upp på direkten, första gången jag åt tonfisk sen jag kom till US, helt sjukt, annars blev det väl en burk per dag minst när jag var hemma.

Iallafall, vi hade trevligt igår, iallafall jag, :) Först ett trevligt litet party hos Juliana, med argentinska små piroger och lite annan smaskig mat, samt världens godaste chokladtårta. Först fick jag en lite skitbit av tårtan, så jag var lite sur, men så ville inte Jenny ha hennes så jag åt den, och sen fick jag en ännu större bit, för Juliana "tvingade" mig. Ni förstår inte hur god den är, jag ska ha den på min födelsedag, så ni får komma om ni vill smaka.
Efter några glas vin och några öl så forsatte vi mot metron, och åkte in till D.C. där vi vandrade till Black Cat, som jag tycker är ett mycket bättre ställe än Ultra Bar iallafall. De påminde lite om Debaser Slussen fast med lite hårdare rock samt äldre rock på dansgolvet. Vi hade lite otur med timeingen på vägen hem med metron, fick vänta 20 minuter på ett ställe och 15 på ett annat, vilket betyder att jag kom hem vin 04.30 imorse. Men de var värt det. Ångrade dock lite att jag bestämmt med Ema att vi skulle prata på skype klockan 10, var suuuper trött då. Men de var skoj ändå.

Idag har jag bara haft dagen för mig själv, så jävla skönt, man behöver verkligen det, slappade och höll på med datorn till klockan 14.30 sen åkte jag till YMCA, körde ett pass, sen förbi Starbucks köpte min latte och wrap, och nu sitter jag här. Ska kanske kolla på en film, eller några vänneravsnitt.

Just det, fick reda på att Great Falls har massa kändisar, dom bor överallt här, mass kända sportprofiler som spelar för dom olika lagen här i D.C. Ryktas om att Capitals svensk Michael Nylander bor väldigt nära här. Får ta reda på det. Sen kom jag och Matilda på att vi tillhör samma Country Club, så somaren ser lite bättre ut nu. Vi kan ha playdates vid poolen, eller golfranchen.

Nyllet

Grattis på fars dag far!

Just det, har ändrat lite i designen på min blogg, hoppas ni gillar det, för de är nämligen så det ser ut här nu.

ciao

Kommentarer
Postat av: Farsi

Tack för det min son.

Allt verkar ju jättebra hos dig. Här hemma är allt som Hmmm! vanligt, tror jag. Morsis och mitt sovrum, badrum och mitt nya kontor är inflyttningsklart om en vecka. Ser fram emot det. Orkar inte bo med lillsyrran din längre. Hon bara styr och ställer däruppe.

Sophie var här igår och hälsade på, även Morfar med sin "nya". Fikade lite...

Var hemma hos Jessica och Diana i Lördags. Diana fyllde år. Det var "skitmysigt". Vi gav henne ett par vinterstövlar typ GoreTex. Jag tror hon gillade dem. Hon fick även "pennor och ett block"

Nu skall jag iväg och jobba. Har en riktig "hästmånad" framför mig. Innan vi drar till stugan. Vi hörs!!! Puss o Kram från Farsi...

2008-11-10 @ 08:17:23
Postat av: Pussi

Åh, vänner är BÄST! :)

2008-11-10 @ 20:41:54
Postat av: the big and little sisters

how are you brother=)? i and tessie sitting in my vardagsrum in my lya,, ;) fan jag har inte blivit nå bättre på engelska jag haha =)

tessie ska sova här idag o bo o william med =) här hemma e det så trist väder man har 5 cm lera bara man öppnar dören här hemma under skorna..

nu ska jag slagga =) puss o natti från brudarna å grabbarna;)

2008-11-10 @ 21:28:58
Postat av: Sauna

Shit, får man ett svart kryss på handen om man inte får dricka? Helt craazy alabama!

2008-12-02 @ 14:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0