"What Sarah Said"

Ohh, I'm so sorry. Glömde ju en av det absoluta mest självklara på min spellista med felfria låtar - "What Sarah Said" med Death Cab.

Annars är allt toppen nu, ska inte skriva så mycket nu, ska kolla på Vänner :D
Men dagen har varit som dom flesta här i USA, lämna pojkarna i skolan, även om jag bara lämnade Pete idag, för Matt fick åka akut till tanläkarn när han vaknade. Om ni undrar varför så var det för att han hade ont för att dom satt in någon slags tandställning i hans mun dagen innan.
Så jag lämnade Peter, sen åte jag och hämtade upp Matilda och vi åkte till YMCA och tränade. Sen en proteindrink och hemåt igen. Började tvätta lakan, städarna som kommer varannan fredag var där och städade också, så jag sprang mellan mitt rum och tvättmaskin i någon timme sen somnade jag till och sen var klockan fyra och dags att möta P&M.

Vi lekte en del, inte så mycket läxor på fredagar som tur är ;) Annars har dom sjukt mycket läxor, förstår inte vittsen med det. Dom går i skolan mellan 9-16 och sen läxor som tar minst en timma, borde dom inte ha fritid när dom inte är i skolan ?

Efter middagen så stod jag och Joanne och Grandma i köket och prata lite, eller Joanne (bossen) pratade. Det var ändå lite trevligt, sen sa hon att jag fick resten av kvällen ledig. Så vi sju-tiden åkte jag till Matilda och vi tittade på massa roliga YouTube klipp.
Och nu är jag hemma, ska kolla på minst fyra avsnitt med Vänner :D

Åhh, glömde nästan, har vart så lycklig idag. Matilda visade mig en radiokanal med bara julmusik, massa mysig julmusik. Jag bara rös till när jag åkte mot Matilda och det var mörkt och mysigt och jag hörde julmusik på radion. Sånt som normala människor får lite hemlängtan av, mörker, julmusik, det tycker jag är mysigt.
Jag menar jag är han som spelar deppmusik på förfester, jag blir lycklig av det :)

Här kommer en låt som passar på en riktigt livad förfest:



Dagens träning - cykel 30 min, styrka 30 min
Dagens måltid - Lasange
Dagens höjdpunkt - oväntad fritid, igen.
Dagens köp - proteindrink och banan
Dagens väder - runt 4-5 grader, soligt med enstaka moln
Dagens jobbpass - 7-9, 14-19 tot. 7 h

Kommentarer
Postat av: Björn

Gilla för att inte säga älska deppmusik säger jag!

2008-11-22 @ 05:30:45
URL: http://botteinamerika.blogg.se/
Postat av: helena

gå in på www.lastfm.se där gör man sin egen radiokanal gratis!!!

2008-11-22 @ 15:25:19
Postat av: Ida

får spela depp musik hemma i sverige för mig någon gång då.. För på tisdag åker jag nog hem :( erkänn hemskt! haha :) Johanna och Erica hälsar btw

2008-11-23 @ 03:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0