"Where Is Home"

Den nya veckan har nu börjat. Måndagar betyder kort dag i skolan. Så efter släppt av P&M i skolan åkte jag och Matilda till Y och tränade. Sen hem igen, ett avsnitt Vänner och sen var det dags att möta P&M igen. Vi lekte ca 2 timmar ute, sen gjorde vi läxor och övade instrument och sen blev det middag.
Det var nära att det slutade där, för Matthew hade cub scout och Peter var tvungen att jobba på ett projekt. Så jag tänkte att John skulle ta Matt till cub scout och Joanne skulle hjälpa Pete med projektet och jag kunde titta på Vänner :D
Men precis när John och Matt är på väg ut till bilen säger Joanne att jag kan ju följa med Matt. Så jag åkte på mitt andra cub scout möte, denna gång gjorde vi repstegar. Det var hur kul som helst faktiskt, jag satt där och knöt och grejsa. Meningen var att vi skulle hjälpa "våra barn", en jag gjorde en repstege till Matt och en till hans kompis. Cub scout ledaren tyckte jag var grym på att göra repstegar, vilket jag var också.
Så Fanny, nu vet du en till sak jag är bäst på ;)

Annars har det väl inte hänt så mycket här. Imorgon flyger Peter S in från Santa Barbara. Det är au pairen innan Miguel, han ska fira Thanksgiving med oss. Som jag förstått det så pluggar han nu i Santa Barbara, så det vore ju ganska logiskt att bli bundis med honom så man har någonstans att slagga när man åker förbi Santa Barbara.

Ohh, på vägen til cub scout kom en riktigt bra låt på radion. Jag har otroligt många minnen med låten, bl.a. är det min och Emelies låt, då det var med henne jag hörde låten för första gången. I en bil ner till norrköping eller något liknande, något köping var det. Vi åkte iallafall för att hälsa på Sanna som befann sig där på jobb. Chrille var med också, mysigt. :)
Sen var även låten våran Thailands låt nummer One. Jag pratar såklart om "Paper Planes" men M.I.A.
Lite roligt var även att Matthew gillade den, - "This song is awsome dude."

Dagens träning - kondition 30 min, styrka 40 min
Dagens måltid - massa olika
Dagens höjdpunkt - cub scout
Dagens köp - proteindrink, proteinbar
Dagens väder - runt 8-10 grader, molnigt, regn på kvällen
Dagens jobbpass - 7-9, 13.30-21, tot. 9.5h


Kommentarer
Postat av: fanny

Nån dag ska jag komma på nått du inte är bäst på! :D

2008-11-25 @ 14:47:22
Postat av: M

Han är inte bästa på att vara sämst! :D

2008-11-26 @ 09:53:19
URL: http://vante.blogg.se/
Postat av: sussi

haha good one ;)

2008-11-26 @ 21:35:30
Postat av: Sanna

Det är faktiskt svårt att komma på saker som Robin inte är bra på...Men pingis är JAG bäst på iallafall så där har vi en grej ;)

Det var mysigt när ni kom och hälsade på mig, Norrköping var det ja!

2008-12-02 @ 13:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0