5 dagar ?

Fan, har jag räknat rätt ? bara fem dagar ? shiiit!

Igår beställde jag en ny mobil, och idag ska jag iväg och köpa någon slags stor väska. Imorgon ska jag försöka komma in till stan, eller ? vet inte. Ska till mormor på kvällen. På fredag är jag dum nog att ta ett jobbpass, 6-12. Sen blir det hem och hjälpa mamma med allting inför min avskedsfest. Lördag är man kanske lite bakis så då blir det nog lunch på Valvet, och Söndagen kan jag sitta och vara nervös, om de behövs. Just det, måste packa ner hela mitt liv i en väska också :)

Det verkar vara en del roliga personer jag kommer åka med iallafall, har pratat med tre av dom, jag blir ensam kille som åker från Arlanda, inte helt fel.

Rob In DC soon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0