Älskar helgen

Gud, jag kommer nog bli en sån som längtar till att helgen ska komma, eller jag vet inte riktigt, kanske ?
Jag menar, jag har ju mycket fritid i veckorna när killarna är i skolan, så de är ju också bra. Äsch jag vet inte.

Läsarna tillbaka nu iallafall, efter  läsarfallet igår har jag gått upp till 24 läsare den 18e.

Idag har jag tagit min första sovmorgon, jag har gått upp senast 8 sen jag kom till USA, men idag sov jag till 10 :D, såååå skönt, de berodde mest på att jag kom hem typ klockan 01.30 igår, efter ha vart på bio.
Jag gick iallafall upp klockan 10 och åt frukost, sen åkte jag och pappa john och lämnade Peter på ett födelsedagskalas, på ett bowlingställe. Efter det åkte vi till Toys'r'us och köpte en present som vi sedan lämnade till Peter på kalaset.
Sen spenderade vi en timme at the carwash, de var kul tyckte jag, man åkte in på ett litet ställe, stannade vid en llucka och sa vad man ville ha för städ. Sen åkte man vidare, där stod några och spruta ¨på lite medel, sen fick man åka in i en tvätt, sen kom man ut, på andra sidan hade dom ett helt gäng med tjejer och killar som jobbade, dom vifta med händerna vart man skulle, sen fick man ett fack. Så hoppade man ut, sen kom några och städade bilen. Men de var massa köer så de var därför det tog lite tid.
Efter de åkte vi till McDonald's och åt lunch, sen hämtade vi Peter på kalaset och åkte hem.

När vi var hemma pratade jag med mamma och pappa och therese på skype, de var kul.. Mamma fyller år imorgon, men de kommer ju vara idag för er så GRATTIS!!!

Sen ringde jag Ida från min klass på Au pair skolan, vi bestämde att vi skulle ta en fika, så efer middagen åkte jag till Reston som ligger 20 min härifrån, hon bor i Chantilly som ligger typ 20 min på andra sidan Reston, så de var kanon att mötas i mitten, vi tog en kaffe på Starbucks och satt och prata i typ 3 timmar. De var trevligt. Att träffa andra au pairer gör livet så mycket roligare här. De roliga är att Ida är från GBG men hon har vart på min slut-studentskiva, helt sjuuukt, hon känner Matilda som har gått i samma klass som mig i 4-5 och samma skola resten av skollivet, sååå sjuuukt.

En sådan kaffe drack jag idag.

Have a nice day!


Kommentarer
Postat av: Björn

Tjenare! Lustigt att du såg kändisen från harry potter :) Jag såg faktiskt också en från vår klass idag. För övrig verkar hela ditt liv vara lustigt och din tillvaro så mycket bättre än din. Här är det om man ska vara ärlig mycket jobb och inga vänner. Den enda ljuspunkten är mall of america:)

Take care

2008-10-19 @ 06:55:48
URL: http://botteinamerika.blogg.se/
Postat av: bjorn

"din tillvaro så mycket bättre än min" skulle det nog vara

2008-10-19 @ 06:56:56
URL: http://botteinamerika.blogg.se/
Postat av: Eva & Danne

Tjena Robin



Kul att läsa din blogg.



Vi kommer att var trogna läsare:-))



Alla hälsar



2008-10-19 @ 21:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0