Bonfire/Campfire

forts. på inlägget nedan.....

Efter jag duschat tog jag det lugnt, sen kom mamma Joanne hem, hon visade hur det skulle gå till när man bytte sängkläder på P&M säng. Sen tvättade jag dom gamla lakanen. Efter det gick jag ner och mötte P&M vid skolbussen. Peter kom ut med leftovers donuts i en stor kartong, yeees, tänkte jag. Men Peter satt ner kartongen med donutsen och började dela ut till alla grannbarnen. Imorgon ska jag ng åka och köpa mig en donut.
Efter det var de dags för lite läxor och lek.
Eftersom det är Peters födelsedag så åkte vi till den countryclub som familjen är medlemmar i, feta golfbanan och massa tennisbanor, vimmlade av schtekare där. Där har dom också en resturang, där vi åt middag, jag åt en chicken pot pay, helt ok. Jag blev tillsags innan vi åkte att jaginte fick ha jeans på mig, för då blir man inte insläppt :S

Direkt efter middagen hoppade vi in i bilen och åkte vidare till en scoutsammling, dom hade en stor Bonfire/Campfire, och dom olika scoutgrupperna visade upp olika saker, typ pjäser. Sen fick man en marschmelo (stavas?) som man grillade och sedan satte emellan två kex.

Nu är vi hemma, får se imorgon om de blir någon utgång. Hoppas jag kan få till en fika med Ida från au pair skolan också, de skulle vara skoj.

God natt


Kommentarer
Postat av: Susanne

Du har fullt upp verkar det som. Vad kul! Dagarna går snabbt eller?! Hade gott. Kram Faster

2008-10-17 @ 09:53:57
Postat av: helena

AHA! du åt smore´s. när jag gjorde hade jag choklad i, testa. skitgott!!!

2008-10-17 @ 10:09:09
Postat av: helena

AHA! du åt smore´s. när jag åt hade jag choklad i, testa!! skitgott!! :)

2008-10-17 @ 10:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0