Dagen före Hallowe.. Coldplay!!!!



Jag har inte riktigt förstått det ännu, men om ca 23h ser jag Coldplay live! De ska bli så underbart kul och vackert. Ja ska filma, och lägga upp lite klipp på min blogg, så alla kan få se. Idag på vägen till och från gymmet kom två Coldplay låtar på min favvo radiokanal, D.C. 101. "Clocks" och "Lost", jag satt och sjöng som en dåre, jag älskar verkligen denna radiokanal, de är en rockkanal, med både gammal och ny rock, arenarock och indierock. Just Love It!

Annars är livet bra, dagen har varit bra, allt gick bra innan skolan, sen tvättade jag lite och sedan åkte jag till gymmet, körde lite styrka samt simmning, älskar att simma, även om japanen som jag var tvungen att dela bana med simmade 0,00000000005 m/h. Men de var hur skönt som helst, jag måste dock lära mig att simma frisim, alltså så det ser proffsigt ut, just nu har jag bara simmat bröstsim, vilket också är bra, men jag måste lära mig frisim. Efter träningen blev det den goda proteindrinken, jag behöver inte änns säga vad jag vill ha nu, när hon som jobbar i caféet ser att jag kommer säger hon, - Same?

Efter träningen tog jag det lugnt, kollade på Gossip Girl, så coolt med Robyn tycker jag. Och Matilda, kronprinsessan ? Sveriges stolthet heter Robyn, så är det bara ;) Coolt med Gossip Girl var också Little miss Humphrey's nya kompis, som spelades av Willa Holland från OC, Marissas lillasyster Kaitlin. Jag har alltid gillat henne.

Eftermiddagen gick också bra, vi spelade soccer och lekte lekar, sen gick vi in och åt lasange, sen var detläxdax, vet inte om allt gick bra idag för att mamma Joanne kom hem tidigt, men skönt var det iallafall. Och Mamma, jag såg att du hade rignt på min mobil, jag kan försöka ringa imorgon, okej ? Nu på kvällen har vi fixat med halloween dräkterna för imorgon, de tog sin tid, för Matthew ville ha exakt rätt röd färg på sin tröja. Först skulle han vara utklädd till en toa, men nu har han ändrat sig till någon blodig slags kille. Hoppas jag får smaka av deras godis. :)

Imorgon har jag varit i familjen i tre veckor, snart börjar de närma sig en månad i USA, allt går så fort. På lördag kommer killen som var Au Pair här innan mig tillbaks, han har varit i California och rest runt, han ska stanna några dagra, så jag hoppas jag får lite tips och råd hur man ska klara av dessa monster ;)


Dagens träning - Styrka 1h, simmning 30min
Dagens lunch - havregrynsgröt med äpple, smultron och blåbär i.
Dagens höjdpunkt - Robyn tar över USA
Dagens köp - Proteindrink, Kellogs proteinbars(8-pack)
Dagens jobbpass - 7.00-9.00, 16.00-20.30, tot. 6,5 h

Kommentarer
Postat av: systrarna

nu sitter jag o tessan hemma hos mig=)

vi har läst din blogg, men du kan du lägga upp mer bilder =) har ej hunnit fixa skype men ska göra det så fort jag träffargrofy hon måste hjälpa mig nu ska jag jobba lite

puss från the big and the small sisters.

2008-10-31 @ 09:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0