Död åt Tengil


Nu har jag börjat inse hur det kommer att vara, jag kommer haaaaata måndagar. Idag har jag varit själv med P&M tills middagen. I morse gick det bra till en början, vi åt frukost och tittade på Curious George, sen började P&M och leka med sina popgun's, de är en pistol som har en kork i sig som är fast knyten, så när den skjuts så skjuts den bara 5 cm typ. Dom här popgun'sen låter något förfärligt. Sen leder dom ofta till att någon blir arg, sur eller börjar gråta. När de var fem minuter kvar innan vi skulle bege oss till skolan, sa jag, -nu går vi ut och leker, de är bara fem minuter kvar. Så vi gick ut med väskorna till bilen och började leka lite. Men Matthew hittade på egna regler för när man ska åka och inte, orkar inte gå in på det, men han tyckte jag var "stupid" som inte förstod det. Jag fick iväg dom till slut, alla var lite sur på varandra, så ingen sa hej då när dom hoppade av vid skolan.

Sen begav jag mig till Matilda, vi fortsatte till YMCA och mitt första simpass, de var skönt at simma, förutom att de kom in typ 30 skrikande 4 åringar. Men man kunde ligga där i lugnt tempo och bara tänka på olika saker. På en längd han jag bli omkörd av Matilda typ 17 ggr. Nä inte riktigt, men nästan, och då simmade jag ändå ganska snabbt. Ni förstår Matilda har simmat Ungdoms-SM och grejer.
Efter träningen blev det en choklad protein drink i cafeét i gymet, jag tycker YMCA är så mysigt. De blev en snickers också, blev så sugen när dom låg där. Sen åkte vi hem igen.


Eftersom de bara var kort dag i skolan, så var jag lagom hemma för att äte lunch och sedan gå och möta P&M vid skolbussen. De regnade lMin bilite, så jag tog bilen :), de är okej när det regnar. Men min hostdad John tar bilen hela tiden, om han ska ner till brevlådan som ligger 100 meter bort, om han ska ropa in P&M, som är typ 50-200 meter bort, överallt.

<-----Så här ser bilen ut som jag kör omkring i.


Iallafall, P&M var på ganska bra humör idag när jag hämtade dom, vi åkte upp till huset iallafall, lämnade ryggsäckarna och tog en varsin cykel. Sen cyklade vi till deras kompis Alex som bor några husifrån. Alex och hans lillebror Zack kom ut och lekte kull med oss. Sen började P&M och bråka ganska krafftigt. Alla blev sura igen. Sen blev dom kompisar igen och så fortsatte de, bråka, osams, vänner, bråka, osams, vänner.. Vilket blev väldigt jobbigt, eftersom Matt inte fattar något så är det svårt att få honom att lyssna. Kan man fråga någon om deras barn tar medecin för sin ADHD?
Vi var ute mesta delen av dagen, och idag var det kallt, jag fröööös, Matt går fortfarande med shorts och t-shirt.

Dagen har blivit ganska fridfull till slut iallafall, Pappa John har tagit Matt till scoutmöte, och Joanne hjälper Peter med sin trumbon, jag passar på att softa lite. Snart vill dom vell att man ska leka med dom. Ska nog titta på Prison Break ikväll, nej just det, är inget idag, får bli Gossip Girl.

Groovy, jag blev så glad idag, och tänkte just på dig. Muse kom på radion när jag var på väg hem från YMCA, Starlight! :D

Coldplay närmar sig, på freeeedag!! :D Sen har jag även Oasis inbokad den 20 december.'




Kommentarer
Postat av: Jenny

Shit älskar Muse!! Har inte hört dom sen jag kom hit!!

2008-10-28 @ 02:21:03
URL: http://jennyiusa.blogg.se/
Postat av: groovy

Älskar den låten! Och det är fasiken den bästa konserten jag har varit på. Med dig, Bella och Evelina. Vilken grupp vi var. hahahaha

2008-10-28 @ 11:20:57
URL: http://vante.blogg.se/
Postat av: anna

OMG ROBIN! Både coldplay och Oasis?! inte illa :)

2008-10-28 @ 22:41:23
URL: http://kreijan.blogspot.com
Postat av: Susie

Blir lite avis faktiskt, har precis insett hur j*vla bra coldplay faktiskt är! Varför har jag inte förstått det förrän nu? :/

2008-10-28 @ 23:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0