:)

Heeeeej!

Idag är det söndag, allt går så fort, man gör alltid någonting så man har ingen tid att varken längta hem eller tycka att de är tråkigt. Idag har jag använt min kamera mycket, så d finns lite bilder nedan. Om ni undrar varför dom ligger i olika inlägg så är det därför jag kunde inte lägga så stora bilder i samma av någon anledning, jag har försökt i 30 minuter nu. Skit samma, bilderna föreställer ett Pumpkin Party hos Jenny i Vienna, jag kommer till det sen.

Idag var det sovmorgon, men jag känner verkligen att jag hade anledning idag, jag kom inte i säng förns 4 i natt. Vi var ju som sagt ute i D.C. De var jag, Matilda och Juliana, alla under 21, så, vi var inte påverkade av alkohol. De var meningen att vi skulle träffa massa andra au pairer inne i D.C eller på tunnelbanan, menså blev inte fallet.  Vi hade trevligt iallafall, först "förkröka" vi med chokladtårta hem hos mig, sen drog vi till D.C. Vi gick till ett uteställe som heter Ultrabar och dansade, och jag tror inte vi går dit igen, men nu vet vi ju hur de är.

Jag vaknade till vid 10 i morse och tänkte att de är lika bra att äta frukost nu, så jag gick upp till köket, hela familjen var i kyrkan så de var skönt och harmoniskt, sen gick jag ner och sov tills dom kom hem igen. Och då var det dags för fotbollsmatch igen, samma motsånd som igår, men denna gång på hemmaplan. De gick inte så bra, efter 5-1 vinst borta var man ju redo för en riktig storvinst hemma, men de blev förlust för AC Cugini (som dom heter, inte FC Cuchini) 1-2. En match kvar för säsongen.

soccer - Peter & Matthewsoccer - svensk fotbollsoccer - AC Cugini

Efter matchen åkte vi hem, familjen skulle till Reston och shoppa lite oh klippa sig, och jag tog bilen till Great Falls Village och hämtade Matilda, sen åkte vi hem till Jenny som hade stort Pumpkin Party hos sig. Vi tog med oss våra små pumpor vi fick på Au pair mötet. När vi kom dit var det massor av folk där som skar i sina pumpor, våra var klart minst. Sen började vi skära i våra pumpor, de var sååå kul, jag skrev Robin och gjorde en stjärna. Sen åt vi och hade trevligt, sen blev det röstning vem som hade gjort den finaste pumpan. Eller man kan också säga att de var en tävling om vem som skrek högst, för röstningen gick till så att en kille höll upp en pumpa och så skrek man om man tyckte den var fin, den som fick högst skrik vann. De var även uppdelat i åldersgrupper. Jag vann iallafall inte så de blev inte så intresant, så jag slutar berätta om de nu.

De finns bilder här nedan som sagt, ska lägga upp fler på resdagboken (robinsundstrom) och facebook.

ciaoooo

Kommentarer
Postat av: Farsi

Hej Robin! Sände dig ett SMS (inget svar) -du har säkert ej telfon på. Sitter uppkopplad hos Luppe nu. Vad mycket du skrivit. Kan ej läsa allt nu. Kopierar och läser senare. Hoppas allt är bra med dig och att allt går som du vill "over there" Skriver och mailar dig mer senare i veckan, då jag hoppas vi fått en "ADSL lina" in i stugan. Leffe B, hälsar. Han och hans kompis Palle åker hem i kväll. Så det blir en "special buffe" på May´s Lestaulang ikväll innan dom åker. Hör av mig senare. Kram och ha det bäst...//Farsi

2008-10-27 @ 06:11:56
Postat av: sis<3

hej brorsan, jag har precis vart på måndagsmuskeln, alla blev ura på passet för hon körde så hårt :)hihi en va tvungen o lägga sig ner på streetchen =) hehe

fan va du ser ut o ha det bra!!

jag e avis =)jag ska försöka fixa skype den är veckan så vi kan snacka =) puss på dig.

2008-10-27 @ 13:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0