Första riktiga jobbdagen

Eller jag vet inte om man ska kalla det så. Vaknade kl 7, börjde med frukosten, flingor, mjölk, frukt och lite sånt. Sen åt vi tillsammans, pappa john var också med, han jobbar mycket hemifrån, så han är med mig första dagarna. Sen gick vi ut och åkte rippstick, sen skjutsade jag och john P&M till skolan. Efter det fick jag följa med John in till Washington, för han skulle till sin doktor, jag körde hela vägen. Sen åkte vi tillbaks, på vägen tillbaks åkte vi runt lite och kollade i området, Great Falls City och närliggande små orter. Vi åkte förbi YMCA som är ett enormt gym i närheten, vi fick en guidad tur, dom hade en stor pool, basketplan, och löparbana, och gym såklart. Jag kommer nog börja träna där, de var rätt så billigt, kostade 300 kr i månaden, och 350 i startavgift.
Sen åkte vi hem och åt lunch, jag gjorde havregrynsgröt :) Sen gick jag ut och sprang på en stig längs en flod som går bara ca 200 meter från huset, de var en bra dag för löpning. Efter löpning tog jag en lite eftermiddagsvila. Sen kom P&M från skolan, och jag hjälpte dom med läxor, sen har vi vart ute och lekt "tag".
Vid 17.30 började vi med maten, de blev lyckat, jag och pappa john gjorde köttbullar och potatismos.

De var min dag.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Låter som en kul dag! Vad är "rippstick" och hur leker man "tag"? Hade gott. Kram på dig!

2008-10-15 @ 07:00:56
Postat av: Farsi

Hej Robin! Hoppas du har det jättebra. Vi längtar efter dig redan härhemma. Det är rimfrost på "Oskarssons gamla" Kommer troligtvis att lufta den lite i veckan. Du verkar dock trivas och komma in i din nya tillvaro. Se till att äta rätt (som du alltid gjort) och träna. Vi vill ju inte att du skall bli någon vit "FatsDomino" Många kramar från //Farsi, Nils & Doris (Hmm! bara vi som är här hemma känns det som, alla är borta)PS. Åker till "stugan" 23/11 och ställer till rätta lite inför vintern.

2008-10-15 @ 07:57:19
Postat av: Sussi

Hej Robin, vilket fint hus du bor i. Kanon att du har hittat ett gym, bra pris också. Kör igång med träningen så fort som möjligt så du inte

tappar "stinget". Kolla hur mycket det kostar med PT, det kunde vara en upplevelse att träna med en personlig tränare, jag har hört att det ska vara Coolt. Kram Mamma, PS skriv varje kväll! för det är så roligt att vakna, för det första jag gör är att kolla din blogg...

2008-10-15 @ 18:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0