Georgetown


Igår åkte jag, Matilda och Jenny in till D.C. närmare bestämt Georgetown, som är Min hamburgare - mobilkameraen äldre delav D.C. studentdelen. De är även i Georgetown den bästa shoppingen finns, tror jag. Målet var att fota och gå i affärer, men jag lyckades gömma batteriet till min kamera hemma, så de blev inte mycket foto. Jag älskar verkligen Urban Outfiters, och i Georgetown har dom en enorm, man blir helt konstig av att gå i den, jag vill verkligen ha allt, men de slutar med att jag går ut utan någonting alls, för jag kan inte bestämma mig. De är ju bra för ekonomin. Vi hade en trevlig dag iallafall, vi åt på ett hamburgeställe som heter Johnny Rocker, mycket god hamburgare.

Morgonen gick äntligen bra me P&M, och vi kom till soccerpracticen på eftermiddagen utan problem, dom ville dock inte göra några läxor i bilen medans vi väntade. När vi kom hem stod middagen på bordet, pasta något. Sen var det dags för läxor och bad, de gick helt okej, vid kl 20 var pappa John tvungen att åka till sin tennis, så vi fortsatte lite med läxor och läning, sen kom mamma Joanne hem, direkt när hon kommer innaför dörren börjar hon skrika, hon får reda på att Matt "glömmt" sina stavningskort i skolan och blir jätte arg. Men eftersom den läxan var till fredag och pappa John inte brydde sig så mycket gjorde inte jag heller det, men de var tydligen fel, jag fick en utskällning för att jag inte ringt någon av hans klasskamrater och försökt få tag på dom. Läxor och dom här pojkarna, de är de värsta jag vet. Dom ljuger och vill bara göra läxor med mamma, vad ska jag göra liksom, när jag var10-11 år behövde man väl inte stå och tjata i två timmar på att man skulle göra läxor ?

Vi blev lite sena till sängs, men sånt är livet.

Dagens träning - none
Dagens lunch - en stor god hamburgare från Johnny Rocker
Dagens höjdpunkt - Georgetown
Dagens jobbpass - 6.30-8.15, 15.45-22, tot. 8 h
Georgetown - mobilkamera :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0