I Love DC

Idag har det regnat, till och fån hela dagen. Jag kom hem ganska sent igår så jag sov till kl 10, de var mycket skönt. Sen åt jag frukost och gjorde mig redo för bortamatch med FC Cuchini, jag behövde inte följa med om jag inte vile, men jag är glad att jag gjorde det, vi hade en mysig dag, hela familjen... :) ...och jag. Vi åkte till Alexandria (inte helt säker om det hette så), ligger lite mer syd, och ganska nära D.C., så vi åkte igenom D.C. på vägen, jag såg Pentagon, coooolt. Såg samt över på andra sidan Potomic river när vi passera Georgetown, så fint, och gammalt. Georgetown måste besökas snart.
Vi vann matchen, trots att vi inte had några avbytare, vi gjorde 1-0 redan efter 5 sekunder, sen blev det 1-1 ungefär 10 minuter in i matchen. Sen stod det 1-1 till andra halvan av andra halvlek, då slog min Peter till, han är sämst i laget och fick en riktig sneträff som lobbades över målvakten, lätt de snyggaste målet i matchen, alla blev glada. Efter det spelad han fram till 3-1 ungefär fem minuter senare. De andra laget gav upp då och vi kunde göra både 4 och 5-1. Imorgon är det match igen, mot samma lag, men hemma.

På vägen hem stannade vi på Costco, suuuuperstort varuhus med jätte billiga priser, fanns så mycket cooola grejer, massa kamerer, all sorts godis, mat av alla sorter, filmer och böcker och öl, allt, de var så otroligt stort, och billigt.. Såg en Nikon D90 för under 10 000 kr, med två objektiv.  Fanns massa ipods för super billiga priser.

Ikväll kanske vi ska ut som sagt, in the D.C. 

senare..
Idag var det en stooor middag, vi hade jättekrabbor, kalkon, potatismos, frukter, och massa annat,de var super gott.

Om ett tag kommer Matilda över, vi ska förkröka utan alkohol :) antingen hos mig eller hos Juliana, sen drar vi in till D.C.

see yaa..



 

Kommentarer
Postat av: anna

Jättekul o läsa vad du gör hela tiden robin :)

O schysst med billiga kamera grejer..! Vet du? Jag har köpt ett batterigrepp så nu ser min kamera lite coolare ut. fattas bara ett eller några till objektiv nu :) Fortsätt skriva, och fota!!

2008-10-26 @ 02:09:58
URL: http://kreijan.blogspot.com
Postat av: Sussi

Hej Robin. Lika kul att läsa varje morgon när jag vaknar. Kan du inte köpa dig en billig liten kamera som är lättare att ha med, så du kan knäppa lite kort. Allt bra här hemma. Kram mamma

2008-10-26 @ 13:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0