Lite frågor och svar.



Ska svara på lite frågor som kommit via kommentarer.


Postat av: the big sister!

är du rädd för mamman eller pappan ?=)

Svar: Nej. Dom är mycket snälla.

The Golden Doodle - Mickey
Postat av: Sussi (Mamma)

Kul att läsa, när får man se lite bilder på familjen och hunden och bilen och området och ja lite allt möjligt vill vi se.

Svar: Jag ska försöka ta lite mer bilder, men de är jobbigt att ta med systemkameran överallt, och min mobilkamera är såååå dålig, men här kommer en bild på hunden - Mickey!



Postat av: Sussi

Tycker du inte om att leka?

Svar: Jo, de kan vara roligt ibland, men jag är inte van, så man blir helt slut efter ett tag. Jag kan också nämna att under dom senaste två åren har både P&M brytigt något slags ben i kroppen. Deras Au Pair för två år sedan fick åka till akuten för han skadat ögat när dom lekt, och deras förra Au Pairbröt tummen. Dom hade även en tysk Au Pair där i mellan men han stanna bara några veckor för han bröt benet. Ganska vilda lekar med andra ord.

Postat av: julia

vart i washington bor du?

Svar: ca 20 minuter väst om D.C. i lilla samhället Great Falls.

Postat av: anna

Låter grymt! Du verkar fått många ny kompisar, värsta kul, men du glömmer inte bort oss va? :)

Svar: Anna vem? skoja, klart jag inte gör.

Postat av: Susanne

Du har fullt upp verkar det som. Vad kul! Dagarna går snabbt eller?! Hade gott. Kram Faster

Svar: Dagarna går faktiskt väldigt fort.

Postat av: Susanne

Fint rum. Men har du inte bäddat sängen?! =)
Kram på dig!

Svar: De positiva med mitt rum är att ingen har rätt att vara där, förutom jag. De är en av Cultural Care's policy. Så de kan se ut lite hur som. Men jag brukar bädda ibland.

Postat av: helena

wow :D i vilket rum bor du?

Svar: Mitt rum är som sagt på våningen längst ner, här kommer en bild som visar huset i en annan vinkel.

Huset från en annan vinkel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0