Peter's B-day

Idag är det födelsedagsfirande på White Chimney Court. Peter fyller 11 år. Vi ska gå ut och äta ikväll, :D
Dagen har varit väldigt lik alla andra dagar, jag och john skjutsade P&M till skolan vid 8.45, nytt för idag var att vi gick in och lämnade av donutsen som Peter ska bjuda klassen på. Skoja inte att jag blev sugen, tre dussin donuts :P Jag har inte ätit en donuts än, viket egentligen är väldigt bra, men man måste ju smaka en.

Efter det åkte vi hem och jag tittade på ett Desperate Housewives avsnitt. Sen gjorde jag i ordning lunch, havregrynsgröt med jordgubbar och cornflakes, riktigt gott :D
Sen ringde telefonen här hemma, de var till mig :) De var Juan, en kille som bor i området, han är också au pair, vi pratade lite, och bestämde att vi kanske skulle gå ut imorgon, vi skulle höras lite senare, de blir nog skoj. Han kände tydligen någon svensk au pair i närheten.
Sen gick jag ut och sprang, ca 40min, sen duschade jag, och nu är jag här.

Vi har även fått en inbjudan till White Chimney Lane's årliga Halloweenparty, så jag måste bestämma mig för vad jag ska vara.

Inbjudan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0