Rob In NY, sega dotorer, sorry.

Nu ar jag har, kommer skriva nar jag kommit till min familj, formodligen pa Lordag. Datorerna har ar saaaa sega. Och vi gar i skolan typ hela dagarna, sa man hinner inte. Men jag skriver varje kvall pa min laptop, sa jag lagger in det sen sa far ni lasa det jag skrev forsta, andra och alla andra dagar. Jag kanske skriver jatte daligt men jag ar skit trott.

Men allt ar iallafall bra med mig, vi ar manga svenskar har pa skolan, sa vi hors och syns mest, aven om det ar tre ggr fler tyskar, vi ar lite battre och lite finare.

Skriver sen som sagt, miss you all.

Rob In NY

Kommentarer
Postat av: anna

Ah du är framme! Spana in wemissyourobin.blogg.se!

2008-10-08 @ 22:38:24
URL: http://kreijan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0