Sista heldagen!

Ja, dom var dagen här, dan före avresedan. Har försökt skriva ut min flygbiljett hela morgonen, och de var minsann ett projekt jag inte räknat med. Av någon anledning har man inte kunnat komma in på min profil på culturalcare.com, och de är därifrån man skriver ut sin flygbiljett. Jag trodde aldrig jag skulle få ut den eftersom culturalcare har stängt på helger, men så kom det ett "Datanörds-moment" och allt fixade sig. Ärligt, de måste på en liten datanörd i mig, för ibland kan jag göra helt sjuka grejer.


Stockholm to Frankfurt
   
Flight 1Monday, October 06, 2008
 confirmed
Departure:12:45Stockholm, Sweden - Arlanda , terminal 5
Arrival:14:50 Frankfurt, Germany - Frankfurt International , terminal 1
 
Airline:Lufthansa LH3003
Duration:2:05
Aircraft: Airbus industri A320
Last check in:0:40 before flight
  
Fare type:Economy Restricted
Baggage:information not available
 SNACK OR BRUNCH
  
Frankfurt to New York
   
Flight 1Monday, October 06, 2008
 confirmed
Departure:17:00Frankfurt, Germany - Frankfurt International, terminal 1
Arrival:19:35 New York, USA - John F Kennedy , terminal 1
 
Airline:Lufthansa LH404
Duration:8:35
Aircraft:Boeing 747-400
Last check in:0:40 before flight
  
Fare type:Economy Restricted
Baggage:information not available
 MEAL (NON SPECIFIC)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0