Söndag, kyrkan och hästridning

Idag är det Söndag, vaknade vid åtta, då familjen började med frukosten, så jag gick upp och åt med dom. Sen åkte dom iväg till kyrkan, kände att jag inte riktigt var redo för det än. Så jag slumrade till i en halvtimma sen gick jag upp och duschade. Sen började jag packa upp mina saker, har inte gjort det förns nu, har varit så mycket med allt annat. Hjärnan är verkligen sprängfull, alla nya vanor, och de stora huset, vad ska jag göra liksom? Sen är allt på engelska :/
Man trodde att efter skolan på Long Island skulle de inte vara några problem, våran fröken pratade lugnt så man förstod allting, och sen alla Tyskar pratade så dåligt så man kände sig jättebra. Nu är det helt anorlunda, alla pratar skitsnabbt, man hänger typ med ibland. Måste gå.

Kommentarer
Postat av: Eva & Danne

Hej Robin



Du får lära dem att ta av sig skorna:-))



Ser fram emot bilder, man blir nyfiken på hur det ser ut.



Ha det så bra



Alla hälsar

2008-10-12 @ 21:06:23
Postat av: Eva & Danne

Hej Robin



Du får lära dem att ta av sig skorna inne:-)



Ser fram emot foton, man blir nyfiken på hur det ser ut där du bor.



Ha det så bra



Alla hälsar

2008-10-12 @ 21:11:00
URL: http://robinsundstrm.blogg.se/
Postat av: sis<3

brorsan du kommer bli grymmmmm på engelska..

tänk så glömmer du svenskan ;) hehe

men du tänker du på engelska??? du vet när du tänker i hjärnan hihi?

puss på dig!

2008-10-12 @ 21:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0