woooow...

Jag önskar ni alla var här och kunde se de jag har fått se idag. Husen runt omkring här är antingen slott, eller så är dom som de huset jag bor i, typ 2-3 ggr så stort som mitt hus i Sverige. Idag har jag helt seriöst sett dom sjukaste husen. De är så jävla fint här,snälla kom och hälsa på mig för jag vill att alla ska se det här. De jobbiga är att de finns massa små vägar som leder till olika gator som leder till stora hus, dom är överallt, jag tror inte jag kommer hitta här, haha.
Idag var vi vid Great Falls, sjukt vacker flod/vattenfall/vet inte vad för jag har aldrig sett något liknande. Iallafall, de är jättevarmt här, jag hade jeans och t-shirt och höll på dö. Sen åkte vi till Great Falls "city", vilket är jätte mysigt, med en stormarknad, biblotek, några resturanger, ett postoffice och lite sånt. De coolaste här är att de springer omkring en massa ekorrar överallt, sånna gråa lite större.



Snart ska vi äta lite sen ska vi till Haunted Forest :S, tydligen något slags spökskog eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0