YMCA

Okej, ännu en dag. De var som att befinna sig i himmelriket i morse. Iallafall om man jämför med gårdagen. Allt gick som en dans, även fast pappa John var med. Efter vi lämnat P&M i skolan åkte vi till en annan skola som Peter haft sitt scoutmöte i, vårt uppdrag var att leta efter en kvarglömd tröja. Peter har lyckats tappa bort två tröjor sen jag kommit. Vi hittade tröjan, så John ringde till bossen(mamma Joanne) och förmedlade detJag på väg från Starbucksta, vi fick beröm. Samtidigt som John pratar med Joanne kör jag bilen, efter ett tag säger John, vänd. Vi ska tillbaks till skolan, de hängde ju en massa andra kvarglömda tröjor där, så Joanne tyckte vi skulle ta en av dom, eftersom Peter tappat bort en annan tröja tidigare. Så vi åkte tillbaks till skolan och plockade på oss två andra barns kvarglömda tröjor. (?) Sen åkte vi hem.

Efter en timmes vilande, tog jag mig till Sunset Hill i Reston - YMCA! Där gick jag in och köpte ett medlemskap, så nu ska det börjas träna, imorgon ska jag träna första passet. Sen åkte jag förbi Starbucks och köpte en kaffe, och sen fortsatte jag hem, tvättade lite kläder, gick ut och sprang, ochnu ska jag ner och möta P&M vid skolbussen....

Sen blev det lite lek som vanligt, den roliga gömma boll leken :D Idag blev jag och Peter väldigt lurade av Matthew. Först var det jag som började gömma bollen, sen var det Peter, men sen när det var Matthew ville han inte gömma, han ville gå upp till huset istället, och då blev Peter arg och sa, - Du vill bara gå upp för att de är din tur att gömma bollen(gömma bollen är de tråkiga i leken). -Okej, fine, sa Matt och tog bollen. Så jag och Peter la oss ner på marken och höll för våra ögon samt öron, de gör man när den andra gömmer. Efter ca 5 minuter tyckte vi att de var lite konstigt att inte Matt var klar med att gömma bollen, så vi kollar upp. Ingen Matt där, men bollen ligger brevid oss. Så vi går upp till huset, och där sitter Matt och skrattar.

Sen spelade vi lite soccer, thank you god. Sen åt vi middag, shrimp tempura, fick mig att tänka på Thailand :')

Mamma! Jag ska höra med dom på YMCA om dom har några lopp att rekomendera.

Imorgon blir nog en bra dag, looking forwards to it!

btw. nytt rekord den 23/10 - 35 unika läsare


Kommentarer
Postat av: helena

Vilken luring, hah.

får du använda bilen hur mycket du vill?

2008-10-24 @ 10:25:23
Postat av: Anna

COLDPLAY I DC?! gah jag hatar dig!

och saknar dig. kraaam

2008-10-24 @ 15:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0