Check In

Nu var det dags för att checka in på något hostel hade jag tänkt.. Jag lämnade mitt lilla rum idag och tänkte nu bo på hostel någon dag och efter det blir det antingen hem eller... någon annanstans. Grejen är den att folk är så fruktansvärt sega på att svara på mail.. Aa just det jag skulle ju prov jobba igår, men när jag kommer dit så visar det säg att dom har tillräckligt mycket folk just nu så dom behöver bara någon gång ibland, och det var redan ett halvtidsjobb så jag tackade för mig.. Det känns som att få jobb här som kille är inte det lättaste just nu, om man inte vill jobba som au pair. Så jag har sökt massa au pairjobb.. Jag hittade ett mycket intressant för typ en vecka sedan som jag skickade mail till, dom svarade inte förns i förrigår kväll och frågade om jag fortfarande var intreserad. Dom sökte antingen ett au pair couple eller en au pair kille. Så jag svarade och skrev att jag och min kompis Ema var intreserade och lite så om oss, men dom har inte svarat än.. Det är en familj med tre barn som bor nere vid kusten typ, typ 1,5h till london. Dom bor i ett stort hus, och då menar jag stort, näst in till slott.. Deras tre barn är mellan 12-16 och går typ på boarding school, mesta dels av tiden. Det lätt jävligt soft och var hyffsat bra betallt, och en egen "flat" och egen bil. Hoppas dom hör av sig.

Sen var det ju den i NZ, hon hade inte hört av sig på typ två dagar så jag skickade och fråga om hon fortfarande letade, och då sa hon att hon inte fått mitt förra mail, så jag skickade det igen i typ förrigår, men hon har inte svarat.. Jag önskade att alla vara som mig och kollade sin mail varje dag, minst en gång och svarade på mailen också..

Annars finns det nog inte så mycket mer att berätta, jag har umgåtts med Groovy och hennes kompisar några timmar varje dag. Igår kväll var dom och såg Keane, vilket jag är lite avundsjuk på. Åhh just det, Groovy sa att Madonna spelar en dag till i Sverige, jag glömde helt bort att köpa förra gången.. Coolt.

Kommentarer
Postat av: storasyster

hoppas du hittar nån familj snart eller ett jobb, håller tummarna för dig brorsan =)

2009-02-14 @ 13:52:17
Postat av: ema

hann aldrig säga nåt innan det blev en "ny dag" för klockan är ju efter 12 nu.. men jag ville önska dej en mysig alla-hjärtans dag =)

själv har jag haft en underbar dag i solen, med gamla folket från skolan. så galet sjukt kul å vara tillbaka!

hoppas dom svarar snart!!!

puss älskling

2009-02-15 @ 02:22:12
Postat av: Eva

Har köpt biljetter till Madonna:-)Loggad in 8,45 på Ticnet (de släppte biljetterna 9)fick sitta i kö i 2 timmar innan jag kunde genomföra köpet. Ha det så bra alla hälsar.

2009-02-15 @ 10:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0