Deltävling 2

Nu ska jag tycka till om deltävling två som går imorgon.. Man kan som vanligt gå in och lyssna på svt.se en minut av varje låt.

Jennifer Brown - "Never been here before" (++-)
Jag tycker den är riktigt mysig, men kääns som jag hört den förut? Men eftersom denna omgång inte har någon direkt bra får hon gå vidare till final för mig.

Lili & Susie - "Show Me Heaven" (+)
Känns som jag hört denna också, man kan ju nog dansa och ha kul till denna men jag vet inte om jag vill ha den i varken final eller andra chans.

Markoolio - "Kärleksång Från Mig" (-)
Gillar man "Värsta Schlagern" och sån skit så gillar man nog denna, men jag näst in till hatar detta, SKIT!!

Amy Diamond - "I'ts My Life"  (+-)
Tung bas, haha. Inget wohoo men den kan få gå vidare, antingen till final eller andra chans. Men jag hade nog väntat mig något bättre från Amy.

H.E.A.T. - "1000 Miles"  (+-)
Det är nog bland det bästa rock som varit med i Schlagern, men jag vet inte, kanske andra chans för mig.

Lasse Lindh och Bandet - "Jag Ska Slåss I Dina Kvarter" (-)
Sån här musik gillar jag inte, Lasse Lindh, Krunegård, allt sånt är så tråkigt.. Inte vidare någonstans för mig.

Måns Zelmerlöw - "Hope & Glory" (+)
Alla som känner mig vet väl att Mäns är bland det värsta jag vet, Cara Mia eller vad den hette är det sämsta som hänt världen, denna kommer gå vidare och så men jag gillar den inte.

Cookies n Beans - "What If" (+-)
Jag tål inte riktigt rösten på hon som sjunger mest men låten är ganska mysig. Men whatever. Dålig omgång i allmänhet.

Kommentarer
Postat av: Tessan

ja jag saknar dig fööör mycket. känns som om du har varit borta fööör länge nu. men nu mår jag bra igen. va helt seg hela dagen igår men det är bättre nu. puss

2009-02-13 @ 17:24:32
URL: http://sundstrom.blogg.se/
Postat av: matilda

hej, nu sitter jag har pa golvet i mitt rum, brevid en fardigpackad och en halvpackad resvaska. ska lyssna pa nagra av bidragen. sen vet man ju att ingen av latarna e de minsta bra i borjan, men att man efter ett tag kan texten pa alla (eller iaf jag som mest hanger pa schlagergolvet, om sant finns, nar jag e ute, de brukar ju va roliga att dansa till i vilket fall). hur gar de me jobbsokandet da? gick cyklandet bra? hoppas allt e bra me dig annars, jag langtar tills jag ska byta familj... ha de kalas, bamsekramar

2009-02-13 @ 23:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0